Oorspronkelijk geplaatst door opelix
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
-
Ik heb vandaag een oude Opel Kadett (ik denk dat het een Kadett is, heb het in een vlucht maar kunnen zien) gezien die te koop stond op een oprit van een huis langs de N44 ergens ter hoogte van Knesselare.
Morgen passeer ik er terug en ik zal eens stoppen om er een fotootje van te nemen. Het is een grijze, dat heb ik kunnen zien maar daar is't ook bij gebleven (ik vloog er aan 120 km/h voorbij... ).--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999B, C of D
Terug serieus nu... Ik heb wat zitten kijken op google en ik denk eerlijk gezegd, als ik me de Kadett nog in een vlucht voor de geest kan halen, dat het een Kadett A is...--------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AstraatjeTerug serieus nu... Ik heb wat zitten kijken op google en ik denk eerlijk gezegd, als ik me de Kadett nog in een vlucht voor de geest kan halen, dat het een Kadett A is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oew zo'n oud model! Vind ik wel niet zo mooi... beetje té oud al, naar mijn goesting/smaak
--------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AstraatjeOkido, dan blijf ik doorvlammen ipv vol in de remmen te gaan om efkes wat foto's te nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Jama... dat moet je nu ook weer niet doen foto's maken, dedju Mss heb je niet zo goed gezien en is het wel een B (dat is toch al iets "voller" )
... van Kadett hé...
Tsssss... waar zit je weer met je gedachten...
--------------------------------------------------------------
Comment
-
twas hier weer een plezante conversatie zie ik
Geef mij maar C
Ik hoop dat het een kadett b is, want A vind ik ook de minst mooie, hij is te smal vind ik
Comment
-
Sorry, ik heb geen foto's kunnen nemen.
Waarom niet?
Wel, 't fototoestel lag nog thuis (ik had het vergeten meenemen)--------------------------------------------------------------
Comment
-
ik ben net naar een caravan wezen kijken in deurne, limburg-diest...
ik heb een c sedanneke gezien in het lichtblauw
en een c coupeke in het purper met overdreven uitbouwingen en een prachtig geschreven monogram 'coupe' op z'n kont
het ging vooruit, wow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboik ben net naar een caravan wezen kijken in deurne, limburg-diest...
ik heb een c sedanneke gezien in het lichtblauw
en een c coupeke in het purper met overdreven uitbouwingen en een prachtig geschreven monogram 'coupe' op z'n kont
het ging vooruit, wow
Dan ben je enorm dicht bij m'n deur geweest!
Dat lichtblauw sedanneke... was dat toevallig deze?
Die paarse beschrijving komt mij precies ook bekend voor, maar geen pics daarvan
Edit: Deurne-Diest ligt wel nog net in Vlaams-Brabant hé
Comment
-
dat coupééke ken ik ook, en dat monogram is afkomstig van een hyundai coupé, ik heb wel ergens foto's en op het net staan der ook van, ik zal eens zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999at lichtblauw sedanneke... was dat toevallig deze?
Edit: Deurne-Diest ligt wel nog net in Vlaams-Brabant hé
ze woonde op een hoek in een schoon lelijke fermette
deurne is volleges mij de limburg : ik passerde alleszins het bordje 'limburg heet u wellekome'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobodeurne is volleges mij de limburg : ik passerde alleszins het bordje 'limburg heet u wellekome'
Comment
-
T'is wel een B, maar ik vind hem best leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AcecT'is wel een B, maar ik vind hem best leuk
http://cgi.benl.ebay.be/opel-kadett_...QQcmdZViewItem
Comment
Comment