Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
    1979.
    Ik vroeg me af of hij -als hij al ingeschreven was- de oldtimer status had

Kunje es kort expliqueren wat er dus nog zou moeten gebeuren ? Qua keuring, paperassen, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
      Ik vroeg me af of hij -als hij al ingeschreven was- de oldtimer status had

Kunje es kort expliqueren wat er dus nog zou moeten gebeuren ? Qua keuring, paperassen, ...
      homologeren
      keuren
      verzekeren
      inschrijven

kort genoeg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
        homologeren
        keuren
        verzekeren
        inschrijven

kort genoeg?
        Jep bedankt !

Misschien nog een beknopte kostenraming ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
          Jep bedankt !

Misschien nog een beknopte kostenraming ?
          400 euro.

Comment

• jaja... de Kadettekes zijn weer hot

Op de plaats van vorig jaar die oranje C stond staat nu een donkere C Karavan wel nog zonder stuur Prijs otk!

Verder ook nog een gestripte City gezien (zonder wielen) en een paarse 2-deurs zonder nummerplaten (maar niet te koop)

Het is écht Kadettekes-tijd

Momenteel zit ik zonder digicam... dus foto's zullen voor nen andere keer zijn

Comment

• ondertussen is er een foto van die karavan

Comment

• Vanonder het stof gehaald

Kijk eens hoe mooi! Wit met rood skai *kwijl*

Comment

• Amai, die ziet er nog goed uit... Heeft bijna niet gereden.

Comment

• * lokt opelfreak terug naar die topic *

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      * lokt opelfreak terug naar die topic *

zou goed staan naast de zijne.
                      Goh, zou een grote garage moeten hebben. Zou direkt overvol staan

Comment

* lokt opelfreak terug naar die topic *

Gelukt

Die witte staat op kapaza, is begonnen bij 4000, nu ng 3000 en als ik de mijne niet had, was het zeker deze geworden.
                        www.opelklassiek.be

Comment

• 3000 euro voor een 1200 is toch veel te veel , had nu nog een sr geweest of een 1.6 -2.0 rally geweest !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichten
                            3000 euro voor een 1200 is toch veel te veel , had nu nog een sr geweest of een 1.6 -2.0 rally geweest !!!
                            voor de perfecte 1200 moet je tegenwoordig ook al wat poen op tafel leggen

Comment

• hoeveel mag een B nog kosten tegenwoordig? ik wil terug eentje, denk ik.

Comment

• phoe... moeilijk te zeggen. Eentje in goeie staat of een krel?

Comment

• ideaal zou eentje zijn zoals ik had, weinig kilometers, eerste eigenaar, beetje carrosseriewerk. geen spijsrotte sleur.

Comment

• frankie ik weet er ééntje staan in rumbeke , maar is wel wa werk aan !!!
                                    tis een mat getrokken bruine 2 deurs , zit een grote deuk in de deur en die ene dorpel is behoorlijk rot .
                                    voor de rest ziet hij er redelijk uit .
                                    als je wilt wil ik gerust eens wa foto's gaan nemen

Comment

voor de perfecte 1200 moet je tegenwoordig ook al wat poen op tafel leggen
                                      de meeste denken dat het een stukje goud is dat ze verkopen ...
                                      ik zit ook op een nederlands opel forum , en die mensen zeggen ook dat ze hier in belgie echt zot zijn met die prijzen !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichten
                                        frankie ik weet er ééntje staan in rumbeke , maar is wel wa werk aan !!!
                                        tis een mat getrokken bruine 2 deurs , zit een grote deuk in de deur en die ene dorpel is behoorlijk rot .
                                        voor de rest ziet hij er redelijk uit .
                                        als je wilt wil ik gerust eens wa foto's gaan nemen
                                        doe eens.

Comment

• ben er vandaag niet geraakt frankie , t'zal voor zaterdag zijn

Comment

Working...
                                          X