Als je graag meer wil weten over C-Kadetts, pm me even, ik weet er vrij veel van, rij zelf al met men derde kadett rond enz...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenpm pm?zeg het maar in het openbaar
Het Kadett C-topic leeft weer
Ook goe voor mij
Comment
-
Kadett C topic... bijna drie jaar oud
Hiermee is alles begonnen
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenGisteren ben ik dit wagentje tegengekomen, een hevig oranje Opel Kadett C
Comment
-
Bedankt voor de info!
Die die je me toont is absoluut niet wat ik wil, ik wil juist kleine brede velgen, verlaagd...
En ja hoor ik ga geen originele verprutsen was ik niet van plan...
Ander vraagje: Hoe zit het met de motor? Hoofdzakelijk hebben ze allemaal een 1.2 motortje, maar passen er gemakkelijk zwaardere motoren in?
Ik wil eigenlijk een licht getuned exemplaar maar met een rappe motor in de typische kadett-c stijl (dus absoluut geen grote velgen of spoilers ofzo)..
meer zoiets: http://www.kadett-c-club-kaiserslaut...1/gross/15.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk BerichtenAnder vraagje: Hoe zit het met de motor? Hoofdzakelijk hebben ze allemaal een 1.2 motortje, maar passen er gemakkelijk zwaardere motoren in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk BerichtenBedankt voor de info!
Die die je me toont is absoluut niet wat ik wil, ik wil juist kleine brede velgen, verlaagd...
En ja hoor ik ga geen originele verprutsen was ik niet van plan...
Ander vraagje: Hoe zit het met de motor? Hoofdzakelijk hebben ze allemaal een 1.2 motortje, maar passen er gemakkelijk zwaardere motoren in?
Ik wil eigenlijk een licht getuned exemplaar maar met een rappe motor in de typische kadett-c stijl (dus absoluut geen grote velgen of spoilers ofzo)..
meer zoiets: http://www.kadett-c-club-kaiserslaut...1/gross/15.jpg
In een C-Kadett kan je veel steken, meesten steken een 2.0 of een 2.4 erin uit opel omega.
Maar bvb een volvo 3 Ltr of een chevy 3.6 lukt ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendan moet je een 1.2 automaat zoeken... brede tunnel - 2.0 liter erin
héél juist! kan dan ook een Getrag 5-bakje in, zo'n boite kost wel stukken van mensen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenKadett C topic... bijna drie jaar oud
Hiermee is alles begonnen
En ik dus bijna 3 jaar lidBen toen hier lid geworden door Kadett c
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk Berichtenhallo, wat een reacties, ik ben niet van plan om zelf de motor enzo te veranderen, zoek eerder iets kant en klaars met 2.0...
Bij een 2 litertje mag ik rekenen op een verbruik van 1 op 8 ofzo?
mvg
Tom
Bij zo'n standaard achtklepper denk ik aan een liter of 9
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk Berichtenen wat zijn goede duitse verkoop sites?
Mobile.de
Ebay.de
Ik moet wel erbij zeggen dat het niet simpel is een niet-originele wagen hier te homologeren
Comment
-
Om het bijna 3-jarig bestaan te vieren: het prille begin van de C-kadett in 1973
Comment
-
Een leuk detail dat ik pas deze week ontdekt heb in één van mijn oude Autovisies:
Toen Opel de City ging uitbrengen in '75, deden ze tests met het onderstel.
Om de spionagefotografen te misleiden had men op dat onderstel het koetswerk van een Fiat 127 gemonteerd
Comment
-
En éne van de laatsteVan Juni '79, enkele maanden voor de D in de toonzalen kwam
My own pride & joy
Comment
Comment