Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag heeft een C een aanslag op men bankrekening voorkomen.
Ik moest in Herenthout naar een feest.
Ik rij de bebouwde kom binnen, en heb meestal de neiging 60 op de teller aan te houden, zeker bij de Vectra.
Ik ben dus 60 aant doen, zie ik opeens links van me een beige C1 City te koop staan, met als gevolg dat ik direct alles toesmeet en de auto omkeer en ga kijken.
Ik parkeer me zo halvelings op de fietsstrook, omdat ik mr even ging kijken...
Krijg ik de geparkeerde auto aan de overkant int oog...
Tiens, een moderne auto met oude Hella verstralers en 2 blauw mannen erin... Shiiiiiit!!!
De auto terug ingestapt en terug weggereden
Had ik die City niet gemerkt was ik net iets te snel voorbij die wagen gereden en *flash*¨...
Dolle pret mee beleeft! Was een crossauto, rolkooi, 1.2N motortje, alleen was de radiator stuk en daarmee waarschijnlijk ook de koppakking. Wij daarmee op het land bij nen boer enzo, raggen in de puurste vorm ^-^
Enkel spijtig dat ik toen nog niets van mekaniek wist, is uiteindelijk naar de oud ijzerhandelaar gegaan :$
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment