Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dolle pret mee beleeft! Was een crossauto, rolkooi, 1.2N motortje, alleen was de radiator stuk en daarmee waarschijnlijk ook de koppakking. Wij daarmee op het land bij nen boer enzo, raggen in de puurste vorm ^-^
Enkel spijtig dat ik toen nog niets van mekaniek wist, is uiteindelijk naar de oud ijzerhandelaar gegaan :$
Zo zijn er velen gestorven maar fun is het wel Ik heb het met een Toyota Starlet gedaan
Zo zijn er velen gestorven maar fun is het wel Ik heb het met een Toyota Starlet gedaan
I kneuw, heel spijtig van de kar eigenlijk. Moesten ze niet zo underpowered zijn, zou het nog een goeie e30 competitor zijn.
De kar was trouwens al kapot voor we hem kochten -voor 125 euro mét rolkooi -
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
I kneuw, heel spijtig van de kar eigenlijk. Moesten ze niet zo underpowered zijn, zou het nog een goeie e30 competitor zijn.
De kar was trouwens al kapot voor we hem kochten -voor 125 euro mét rolkooi -
Dus wat was er gebeurt: Ik zeg tegen mijne maat die aant stuur zat, we gaan ne keer driften eh. Daar is de 90 graden bocht, ge vertrekt dus met clutchdrop, ge smijt hem in de bocht en dan vangt ge hem op!
Zo gezegd zo gedaan, kar vertrekt, wielspin, overstuur tot en met, maat vangt hem net op tijd op, maar blijft op de gas staan, dus countersteer en vlam over die betonblok
Betonblok lag oorspronkelijk ne halve meter meer naar voor
Het karretje had niets!
Had ik toen geweten en gekunnen wat ik nu, 3 jaar later weet, gingen we hem mss nog gehad hebben
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Kadett A Coupe 1000 ['65], Kadett B Sedan 1.1N ['68], Kadett B Coupe 'Rallye' LS 1.2S+['72], Kadett C1 City DeLuxe 1.2S Automatic ['76], Kadett C2 Coupe DeLuxe 1.2N ['77], Kadett D Sedan 1.2N ['80], Kadett D 4D 1.3N Automatic ['82], Manta A 1.6SR (2.0S) ['74], Manta B1 2.0S ['81], Volvo 145 B20A ['70], Volvo 850GLT B5204FS ['95]
Ik zag laatste tijd geregeld precies zo'n bruin C'tje staan aan het Bloso centrum nabij hofstade. Echter nog niet van dichtbij gaan zien. Toevallig niemand van hier?
Comment