Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenarmand_kadett?
Tis niet degene vanuit dit topicwant deze blijkt een originele C2 te zijn uit '79 ( net als dett), wel een ferm machientje
Hiervoor dacht ik eerst dat het wel degene uit dit topic was, maar dat men tijdens de resto een C2 snuit erop gezet had
Comment
-
eens wat dettjes opgooien die ik ooit ben tegengekomen...
dit was in Lichtervelde, ik zag al van héél ver dat het een kadettje was. Langs de kant geparkeerd met het fototoestel en toen gedraaid en erachter gereden
Een ongeloofelijk rotte C1 met lange pook die in Gent staat (of stond want sinds ik terug in Belgie ben heb ik hem niet meer gezien)
Dit is ook al een hele tijd geleden, een ongeloofelijk mooie coupé op de markt van Lichtervelde. Kreeg plots telefoon van mijn moeder, kom eens naar de markt, hier staat een kadettje, ktwijfelde niet lang:
Comment
-
super KoenDie C1 verdekke
zo zalig standaard!
En die coupé, ds gewoon DE broer van dettprachtstaat !
Wel veel kadettjes van eerste eigenaar ng bij u in de buurt
Comment
-
Btw, op de voorruit van die coupé hangt iets dat ik ook wilTigra weet wat
en toch raar dat mijn chromé centercaps niet passendeze heeft ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenBtw, op de voorruit van die coupé hangt iets dat ik ook wilTigra weet wat
en toch raar dat mijn chromé centercaps niet passendeze heeft ze.
en idd heel raar dat uw centercaps niet passen, zou echt niet weten hoe dat komt. Normaal passen alle modellen toch op sr velgen?? Al eens op andere Sr velgen geprobeerd?
Comment
-
Comment
-
-
2 Bekende C-kadettekes te koop op kapaza:
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Mijn vorig C'tje, mijn collega verkoopt em nu terug. héél betrouwbaar wagentje
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Het C'tje dat jaren bij Tigra in de buurt heeft rondgereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
ik mis em... al staat er nu wel een andere C in de plaats... een C3
Comment
-
Ben vandaag eens gaan aankloppen bij mensen, waar ik vroeger als kleine gast van 9-10 jaar een wit kadetteke wist staan in een schuurtje
Dat was een hele vroege, van '73, en een pokkestandaard, witte 2-deurs met 12inchers en trommels rondom.
Helaas, vertelde men mij vandaag dat het wagentje al in '98 al weggegaan is, bij een grote opruiming daar
Ik had em graag voor een paar euros meegenomen
Comment
Comment