Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenThx Koen
Die hollander heb ik al talloze mails gestuurdnooit reactie!
De sticker plakt sinds vndg op mijn wagen. Weet nie hoe het komt, maar de mails van de man kwamen altijd in mijn ongewenste post terecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koendd Bekijk Berichteneens wat dettjes opgooien die ik ooit ben tegengekomen...
dit was in Lichtervelde, ik zag al van héél ver dat het een kadettje was. Langs de kant geparkeerd met het fototoestel en toen gedraaid en erachter gereden
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Ik wil die zetels
Best veel geld, moest die deuk er niet zijn, was het wel ok.
Comment
-
Verleden zondag was mijn vader zijn werkkot aan het opruimen, en bij het leegmaken van een kast vind hij nog 2 ijzeren deurtjes die ooit op een andere kast hebben gezeten. Die deurtjes moeten hier al zo'n 20 jaar liggen, ik had ze nooit gezien.
Hij komt ineens binnen gelopen: 'kom nu eens zien wak gevonden heb'
Die deurtjes hingen vol stickers uit de jaren '70, velen al ferm beschadigd, maar er was er 1 dat nog in héél goede staat was! En dan staat er toch wel een C-Kadettje op zeker!!!!
Vndg héél voorzichtig met een klein mesje en de haardroger de sticker verwijderd. géén enkele beschadiging gemaakt!
Nu heb ik hem op een karton geplakt
Hier een fotootje toen hij ng op de deur hing:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHet is geen C'tje, maar toch absoluut de moeite waard!
http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...jaar_1984.html
door die manta is gans men toetsenbord al ondergekwijld de voorbije dagen
Prachtig en géén geld! En een goede historieniet onbelangrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtendoor die manta is gans men toetsenbord al ondergekwijld de voorbije dagen
Prachtig en géén geld! En een goede historieniet onbelangrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenJa, ziet er prachtig uit. Geen plaats over?
Plaats genoeg eigenlijk, maar altijd buiten, en dan slaap ik géén nacht meer als zo'n wagen niet in een fatsoenlijke garage staat.
Mijn Dett heeft ook 5 maanden in de carport geslapen, omdat ik van men ouders mijn toen net nieuwe vectra niet in de carport mocht zetten. Net voor de winter 2006 zijn beide wagens veranderd van slaapplaats en dat is ng steeds zo.
Comment
-
-
Twee mooie Kadettjes gisteren tijdens de rally Legend of the Fall in BocholtBijgevoegde Bestandensigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
-
Ik heb vandaag een projectje aangeboden gekregen
Een C1 kadettje, special !
Bwj '75, limoengroen, sr velgjes
Wel wat rotte plekken, maar goeie basis
voor een 700 euro.
Wagentje staat al enkele jaren in een schuurtje
Dezelfde als deze, maar dan 2-deuren en ronde koplampjes
Wagentje was wel al wat gedemonteerd.
Last edited by opelfreak; 19/10/2008, 22:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
en heb je al een beslissing genomen?
Comment
Comment