Behoorlijk jammer en zeer pijnlijk als je zoals ik opzoek bent naar eentje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door j90s Bekijk BerichtenBehoorlijk jammer en zeer pijnlijk als je zoals ik opzoek bent naar eentje
Het zal niet zo lang duren eer je er 1 vindVooral niet te overhaast te werk gaan
Dit is ook al mijn 3de Kadettje, en pas de eerste echt goede !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenVandaag weer gezien. Wat dof eigenlijk, niet zoals de jouwe. Maar natuurlijk wel fijn dat ie rijdt!en anders is mijne niet meer 1 van de mooiste
j/k
Comment
-
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar mijn zoon van 15 staat al lang zot van een calibra.Nu verkocht de buurman de zijne, en de beslissing was snel genomen.Voor 500 euro staat hij nu op mijn oprit,heb hem verzekert, en rij er één dag per week mee naar het werk.Ze lachen wel met mijne "boot", maar hij rijdt nog goed(mijne 318D iets beter)Heeft een beetje last van roest aan de wielkast en krabben, maar na de winter gaan we hem in orde zetten.Och ja hij is van 1993,2.0 i NE 8v met 189000 km.Zal een van de dagen fotos zettenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk BerichtenIk weet niet of dit hier thuishoort, maar mijn zoon van 15 staat al lang zot van een calibra.Nu verkocht de buurman de zijne, en de beslissing was snel genomen.Voor 500 euro staat hij nu op mijn oprit,heb hem verzekert, en rij er één dag per week mee naar het werk.Ze lachen wel met mijne "boot", maar hij rijdt nog goed(mijne 318D iets beter)Heeft een beetje last van roest aan de wielkast en krabben, maar na de winter gaan we hem in orde zetten.Och ja hij is van 1993,2.0 i NE 8v met 189000 km.Zal een van de dagen fotos zetten
Proficiat!
héél sterke blokken, gaan minstens 400.000km mee.!
Maar dit hoort eigenlijk in het opel lovers topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door j90s Bekijk BerichtenBehoorlijk jammer en zeer pijnlijk als je zoals ik opzoek bent naar eentje
ken dat ook
maar ge moet daar op botsen e op een goed kadettje voor een redelijke prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten@ Truyaert :
Heb je een Ascona B ????
Maak er maar snel een topic van!
ga daar dan eens werk van maken om hem hier op te zwieren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
denk dat dat een koopje is hoor...
had hem ook al gezien. 46495km op de teller :p of zou die al rond geweest zijn? :p
deze is ook een heel mooie
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
wel jammer dat het 1200'tjes zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
Die bruine is al verkocht, was te verwachten met zulke prijs.
De geel witte vind ik niks, srry, gewoon omdat het de originele kleur niet is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door j90s Bekijk BerichtenMiljaar, ik heb nog zitten kijken naar die bruine en ging een telefoontje plegen
Die geel witte ziet er maar vreemd uit in die kleuren. Blijven posten die kadettjes jongen
is het trouwens een coupé dat je zoekt?
of mag het een sedan zijn ook? (hopelijk niet, :p maar dat ligt in smaken)
sorry als dit hier eerder al vermeld staat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichtenvreemd?
is het trouwens een coupé dat je zoekt?
of mag het een sedan zijn ook? (hopelijk niet, :p maar dat ligt in smaken)
sorry als dit hier eerder al vermeld staat...
Als het géén GT/E is, vind ik het ook maar belachelijk in die kleuren.Voor mij moet de kleur van de wagen overéénkomen met wat er vermeld staat op het chassisnr.
Vandaag weer een koopje gevonden:
Ik zou em zo gaan halen, das géén geld !
Comment
-
Kadett C
Toen ik klein was hadden we een C City 1.2, m'n vader kon daarmee driften in de sneeuw enzo, ikke blij natuurlijk als klein manneken van een jaar of 5.
Jammergenoeg moeten wegdoen de C aan 19jarige leeftijd, kassen vooraan compleet weggeroest
M'n droom is om een C te restaureren en er een C20XE in te leggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door j90s Bekijk BerichtenJa ik vond die ene er wat vreemd uitzien
Ja eigenlijk liefst een sedan 2 deurs, waarom hopelijk niet truyaert?
maar zoals ik al zij dat ligt in smaken he
enja... idd de originele kleuren hebben natuurlijk nog een extra charme e...
Comment
-
HALLELUJA
Wat een prachtkarretje :
Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Helaas nederlands, maar toch
Comment
Comment