Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten
    Ook pm gestuurd, als je hem niet moet hebben laat even weten dan

denk wel dat je iets meer als commandant zal nodig hebben om een dergelijke wagen gekeurt te krijgen
    Veel werk zal er toch niet aan zitten denk ik wss enkel de rempompjes vervangen.

Morgen ga ik kijken, zonder pardon.
    www.opelklassiek.be

Comment

• Fak, deze is te zalig:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

En ik weet hem staan in Wijgmaal, is echt nog een pareltje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
        Fak, deze is te zalig:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

En ik weet hem staan in Wijgmaal, is echt nog een pareltje

Idd, en een GT/E
        Prijs is niet zo zalig
        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Idd, en een GT/E
          Prijs is niet zo zalig
          16.000

Comment

Idd, en een GT/E
            Prijs is niet zo zalig

idd, prijs is niet van de poes, maar schijnt wel correct te zijn. Vent van mijn vriendin haar zus is nu ook een kadett C aan het restaureren, jammer genoeg wel geen GT/E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
              idd, prijs is niet van de poes, maar schijnt wel correct te zijn. Vent van mijn vriendin haar zus is nu ook een kadett C aan het restaureren, jammer genoeg wel geen GT/E

Tja correct... Hij is niet meer 100% origineel en dat zou toch de prijs wat moeten drukken, richting 12-13000 euro
              www.opelklassiek.be

Comment

• Morgen zoeken

Comment

• En gevonden

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Wat denk jij Opelfreak, is er veel werk aan?

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                            Wat denk jij Opelfreak, is er veel werk aan?

Ik heb natuurlijk de technische kant niet kunnen bekijken, maar qua carroserie is het een gaaf exemplaar, valt natuurlijk nog te bezien hoe hij onder de kap is, en in de koffer.
                            Als hij als dagelijks vervoer moet gaan dienen, raad ik hem absoluut af.

Ten eerste ist een exemplaar met trommelremmen rondom,
                            de carrosserie is goed, maar als hij in de winter gaat gebruikt worden, dient ze toch te worden opgeknapt.
                            En om hem door de gewone keuring te krijgen zal er toch wel wat werk aan zitten.

Als je hem op een O-plaat laat zetten, kan je zo bollen zoals hij nu is, mss de remmen vervangen.
                            Maar dan mag je hem weer niet gebruiken voor woon-werk verkeer.

Maar wat een zalig bakje is het toch
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Waar staat die nu ergens? Kennis zou ook heel graag gaan kijken, zou om volledig te restaureren zijn. Dus als de kas goed is, is dat meer of voldoende

Mag in pm.

Comment

Ik heb natuurlijk de technische kant niet kunnen bekijken, maar qua carroserie is het een gaaf exemplaar, valt natuurlijk nog te bezien hoe hij onder de kap is, en in de koffer.
                                Als hij als dagelijks vervoer moet gaan dienen, raad ik hem absoluut af.

Ten eerste ist een exemplaar met trommelremmen rondom,
                                de carrosserie is goed, maar als hij in de winter gaat gebruikt worden, dient ze toch te worden opgeknapt.
                                En om hem door de gewone keuring te krijgen zal er toch wel wat werk aan zitten.

Als je hem op een O-plaat laat zetten, kan je zo bollen zoals hij nu is, mss de remmen vervangen.
                                Maar dan mag je hem weer niet gebruiken voor woon-werk verkeer.

Maar wat een zalig bakje is het toch
                                Bedankt voor de uitgebreide uitleg!

Comment

• wie gaat hem nu kopen?

Comment

• Ik niet, ik zoek iets dat dagelijks bruikbaar moet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      wie gaat hem nu kopen?

Ik wacht nog op reactie van Schaevertje
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb volgende woensdag een afspraak met de eigenaar, en dus 99% kans dat ik die koop.
                                        Mijn planning was eerst dat deze voor dagelijks gebruik zou worden, maar dat zullen we nog wel zien dan, anders wordt het ene voor bij mooi weer alleen mee te cruisen . En dan zal er waarschijnlijk een Ford Taunus komen voor dagelijks gebruik, is nog zo 1 van de goddelijkste wagens die de mens heeft gecreëerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                                          Ik heb volgende woensdag een afspraak met de eigenaar, en dus 99% kans dat ik die koop.
                                          Mijn planning was eerst dat deze voor dagelijks gebruik zou worden, maar dat zullen we nog wel zien dan, anders wordt het ene voor bij mooi weer alleen mee te cruisen . En dan zal er waarschijnlijk een Ford Taunus komen voor dagelijks gebruik, is nog zo 1 van de goddelijkste wagens die de mens heeft gecreëerd

Miljaarde Wij denken hetzelfde
                                          Taunus mmmmmmmmmm, ik ben hier al aant kwijlen

Btw, niet tunen aub!
                                          Last edited by opelfreak; 01/03/2009, 10:41.
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X