Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
-
C-Kadett 1.0 op TechnoClassica in Essen:
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
-
Gisteren trouwens weer een detail gevonden waarin een C1 verschilt van een C2.
De achterlichten zijn nl ook niet 100% hetzelfdeIk had het nooit eerder opgemerkt, maar bij een C1 is er een andere reflector.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenfrisse Kadett gespot, ik dacht meteen aan de liefhebbers hier en heb pics gemaakt
Een prachtige C1 van '76/'77
Is dat bij Hens ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEen prachtige C1 van '76/'77
Is dat bij Hens ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door j90s Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...ode_kleur.html
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Commentaar gevraagd door de echte kenners
Dus ik zou zeggen: Ga eens kijken naar die 2 !
Comment
-
Wel die rode is het dichtsbij (op 20km) en ga volgende week eens een kijkje nemen met men opa (geweldige autofreak en monteur). Maar ik zou liever die goudkleurige hebben maar dat is dan weer een HEEEL eind verder.
Zou je nog eens alle punten kunnen opnoemen waar ik zeker op moet letten bij een kadettje? Alvast bedankt!
Comment
-
[quote=
Zou je nog eens alle punten kunnen opnoemen waar ik zeker op moet letten bij een kadettje? Alvast bedankt![/quote]
Kofferbak , onderkant deuren , voor- en achterspatborden, batterijbakje, voetruimte passagierskant, passagiersstoelonderstel, ... of kijk eens hier:
Veel succes. Na lang zoeken heb ik er ook eentje gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Comment