Zalig!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
-
-
Achterbankleuning zit ook los. Dat "probleem" had mijne ook. Heb ik ook met veel bloed, zweet en tranen terug vastgezet. Daar moet je engelengeduld voor hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenAchterbankleuning zit ook los. Dat "probleem" had mijne ook. Heb ik ook met veel bloed, zweet en tranen terug vastgezet. Daar moet je engelengeduld voor hebben., ik had meer probs met de zitting die vanonderen los was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koendd Bekijk Berichten
vorige vrijdag gezien.
Was van "oudere" man die net naar de kerk ging, en ik kwam net van mijn werk dus gestopt!
is van 77 maar nog C1.
is nog behoorlijk goed maar begint toch al wat te gaan...
En hij heeft mn nummer
Comment
-
Een oude bekende voor mij, staat te koop op kapaza:
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Deze stond destijds (2001) als reclamebord voor de paasautoshow in Tessenderlo
kheb een bod van 75 euro gedaan
en met 1 jaar garantie! dus die kar MOET wel goed zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichteneens gaan kijken of die waarneembaar is vanop straat...volgens Google Earth
Comment
-
Getipt door ChummyDJ, ben ik vndg kadettjes gaan spotten( en ook ng een derbyke, gepost in WV's Polo topic
)
Bij Clissen:
77-er 1200N, afgekocht van 1ste eigenaar, en is NIET te koop
Comment
-
Baan Hulshout-Booischot:
C1 city in mooie staat, niet mint, maar toch
Spijtig van de slechte pics, beter dan dit kreeg ik ze niet
Comment
-
Heren, ik zoek nog ene afsluitbare benzinedop voor mijne Kadett. Zijn er nog benzinedoppen van andere Opel modellen die op een kadett C passen?
Momenteel staat er ene afsluitbare op, maar heb geen sleutel
Opelsworld heeft er, maar 25 euro vind ik wat te veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenHeren, ik zoek nog ene afsluitbare benzinedop voor mijne Kadett. Zijn er nog benzinedoppen van andere Opel modellen die op een kadett C passen?
Momenteel staat er ene afsluitbare op, maar heb geen sleutel
Opelsworld heeft er, maar 25 euro vind ik wat te veel.
Héél mss nog nieuw te bestellen, maar... destijds is gaan horen voor een nieuwe voor men C-ascona en dat kwam uit op 50 euro
Wat je kan doen is voor 15 euro een universeel exemplaar van Hella halen (heb ik toen gedaan) maar om eerlijk te zijn geef ik dan liever 10 euro meer voor het origineel. (Ik vond toen géén goeie)
Comment
-
Vandaag 2 goeie deuren voor een prikje gekocht, en die man was een C2 aan het restaureren (prachtig!), hij gaf me deze intressante link:
www.kadettcparts.nl
Comment
-
Hier krijg ik fameuze hartpijn van
Was overduidelijk een MINT exemplaar
Comment
-
Merci Opelfreak voor diene link. Tis op 20km van mijn ouders deur.
idd spijtig van die City. Zag er nog heel goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenHier krijg ik fameuze hartpijn van
Was overduidelijk een MINT exemplaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenMerci Opelfreak voor diene link. Tis op 20km van mijn ouders deur.
idd spijtig van die City. Zag er nog heel goed uit.De neus van mijn kadett was weg tot aan het raam en ik had geen schrammetje!!!! Alleen jammer voor van mijn c'ke
Niets meer aan te doen!
Comment
-
Mooi artikel!
Ausgerechnet der Jedermanns-Opel ist heute ein Auto der Superlative. Speziell die Limousine ist ein Youngtimer, der sehr viel Alltagstauglichkeit zum kleinen Preis bietet. Auf dem Weg zum H-Kennzeichen lauert aber nicht nur die zeittypisch nachlässige Rostvorsorge, sondern auch die Kreativität vieler Tuner. Denn diese ließen nur wenige originale Exemplare übrig.
Wel een foutje in, die foto van die 1.2N in dat oranje Kadettje is een 1.0N
Te herkennen ook aan de 12inch wieltjes, en het wagentje moet van '75 dateren, want in '74 was enkel de kleur brons en kardinaalrood te verkrijgen op de 1.0N
Ofwel is em in de verkeerde kleur gezet en moet ik de heren bij Adam Opel AG eens op de vingers gaan tikken
Die GT/E en Aero gaan sommigen hier bekend voorkomenhelaas hebben we toen dat c1-tje niet gezien
Dit is genieten:
Comment
-
Comment