Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook deze mogen hier niet ontbreken!, toen waren de autosalons nog zalig! Overigens heb ik een vermoeden dat de witte Aero degene is, die nog steeds in handen is van Adam Opel AG en waar ik vorige zomer heb naastgestaan
Hej Opelfreak, dit is de kadett van Jos Laudus uit Tienen ,niet? Hij heeft vorig jaar de Suikerrally gereden met de kadett c van Cools,of was het nu twee jaar geleden,ik weet het niet zeker.....
Hej Opelfreak, dit is de kadett van Jos Laudus uit Tienen ,niet? Hij heeft vorig jaar de Suikerrally gereden met de kadett c van Cools,of was het nu twee jaar geleden,ik weet het niet zeker.....
Ben vandaag bij hem langsgeweest Maar de kadett was er niet, die werd ergens geprepareerd om een 2.5 in te leggen Is anders een originele 2.0CIH (nr 13), auto staat niet perfect maar goed genoeg om je te amuseren op boerenwegen en lekker dwars te gaan
Hij wilde dat ik mijn detts ook eens kwam laten zien
deze stond vorige week op de parking van m'n werk (Bellewaerde)
superstrak!
En héél toevallig zag ik deze week op kapaza iemand die van die scharniertjes zocht voor z'n tankklep, en raad maar eens, er stond een foto bij van deze kadett!
dus ik gemaild, maar nu heb ik achteraf gemerkt dat ik een typfout heb gemaakt in mn mailadres en de adv. is ondertussen weg dus die man kan me niet terug contacteren
Comment