Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat "C-tunen" - verlagen en bumpers eraf - ben ik niet zo voor... .
No problemo! Ik zoek een andere
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
ik ook niet tigraboy, ik wel zelfs geen ats velgen eronder, helemaal origineel wil ik hem. Wat ik wel mooi vind zijn getunede exemplaren met de tuningmiddelen van toen, maar niet met moderne lichten enzo, je mag die beestjes niet verkrachten.
Waar is die garage ergens? Daar zou ik wel eens willen naar gaan kijken En wat staat er dan nog van overblijvertjes?
In Westerlo is ook zoiet "gelijkaardigs", een huis met showroom met plaats voor een auto of drie. De laatste keer stond er een Record E en een Citroën DS in
En op de baan Diest-Hasselt is een hangar en daar staan een heleboel oude wagens in. Te gaan van een Volvo 343 tot een Mercedes SLC
In loksbergen staat nog een rode ascona b 16n bij garage nolet. Staat daar sinds '98 buiten, 40.000km en toen nog nieuw. Heb toen gebeld, maar de die was voor de kleinzoon zij hij. Nu staat hij daar nog en er wordt niet naar om gekeken
Lak is dof geworden, bandjes plat, chrome dof en de roest begint aardig zijn weg te vinden.
Daar kan ik echt niet bij! Em weigeren te verkopen om em dan maar laten weg te rotten in hun tuin Echt zielig!
Bedankt voor het geven van die locatie's
Als ik nog eens in die buurt ben, ga ik er zeker eens een ommetje voor maken
Jaja, dat lichtblauwe C-tje weet ik ook staan Is een automatic, en die wordt nog gebruikt voor dagelijks verkeer. De laatste keer dat ik em gezien heb, stond ie wel redelijk vuil. Maar normaal is hij altijd piccobello in orde Die oranje Kadett - waar dit topic mee gestart is - staat daar trouwens in de buurt. Aan de rode lichten links en dan 500 m verder aan de rechterkant Moest je in de buurt zijn, moette maar is gaan zien... .
Willemoons weet ik ook zijn. Doet vooral in 2de hands Opels. En Exelmans is mijn garage Goed dat er een GTC staat dan, want ik ga er volgende week op onderhoud
je moet zeker is naar die gtc gaan kijken. In het mooie Black Sapphire. Ik was direct verliefd, zo een knappe wagen. Als ik nog eens in de buurt ben, ga ik zeker dat oranje c-tje eens zoeken, of als ik me verveel op een zondagnamiddag.
Comment