Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuk topic!
    Doet me denken aan mijn nonkel. Die had ook een C Kadett. Had hem in 1974 nieuw gekocht. Was een SR denk ik, rode coupe met een 1600cc.
    Begin jaren '90 heb ik daar nog met gereden. Echt zalig bakske dat dat was Vooral dat sportstuurtje was ik weg van!
    Enkele weken later is die naar de schroot gegaan. Had amper 60.000km en was nog als nieuw. Maar waren in die tijd ook geen drol meer waard.
    Als je dat nu bekijkt erg jammer natuurlijk

Comment

• Heb vorig jaar in december ook een kadett C1 coupé van 1975 gekocht. Ben hem op het gemak beter aan het zetten. Maar dan op amateuristisch niveau

Vooral het interieur moet eens onderhanden genomen worden en vooral nog kleine zaken zoals klapramen en dergelijke. Ook moet de laklaag bijgewerkt worden aangezien die uitgelopen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Minimère Bekijk Berichten
        Heb vorig jaar in december ook een kadett C1 coupé van 1975 gekocht. Ben hem op het gemak beter aan het zetten. Maar dan op amateuristisch niveau

Vooral het interieur moet eens onderhanden genomen worden en vooral nog kleine zaken zoals klapramen en dergelijke. Ook moet de laklaag bijgewerkt worden aangezien die uitgelopen is.

Netjes, is dat die met de Subaru lak?
        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
          Leuk topic!
          Doet me denken aan mijn nonkel. Die had ook een C Kadett. Had hem in 1974 nieuw gekocht. Was een SR denk ik, rode coupe met een 1600cc.
          Begin jaren '90 heb ik daar nog met gereden. Echt zalig bakske dat dat was Vooral dat sportstuurtje was ik weg van!
          Enkele weken later is die naar de schroot gegaan. Had amper 60.000km en was nog als nieuw. Maar waren in die tijd ook geen drol meer waard.
          Als je dat nu bekijkt erg jammer natuurlijk

Eeuwig zonde, maar het lot van velen....Je mag bvb vandaag een Astra van '94 staan hebben met 50.000km en in nieuwstaat, niemand wil dat...
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Netjes, is dat die met de Subaru lak?
            Om eerlijk te zijn zal ik je het antwoord schuldig moeten blijven. Ik heb de wagen zo aangekocht. Maar heb wel de verfpot meegehad. Ik zal het eens opzoeken

Doe je ook meetings en rondritten in de buurt van West-Vlaanderen?

Comment

Heb vorig jaar in december ook een kadett C1 coupé van 1975 gekocht. Ben hem op het gemak beter aan het zetten. Maar dan op amateuristisch niveau

Mag ook wel wat lager.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• een topic openen om mijn wagen voor te stellen zal ik mss ooit wel eens doen

Toch al even een pic plaatsen in dit gepastte topic

Comment

Om eerlijk te zijn zal ik je het antwoord schuldig moeten blijven. Ik heb de wagen zo aangekocht. Maar heb wel de verfpot meegehad. Ik zal het eens opzoeken

Doe je ook meetings en rondritten in de buurt van West-Vlaanderen?
                  Helaas niet, dat is met wat te ver om met die oude bakjes naartoe te rijden
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Mag ook wel wat lager.
                    Heb ik al paar keer mogen horen, maar persoonlijk ben ik daar niet echt voorstander van .

Zo kan je tenminste deftig over landwegen crossen

Comment

• Klopt, maar 't lijkt een beetje een 4x4 nu. Heb thuis ook 2 wolkenkrabbers op wielen.

Stel je Kadett gerust voor in het 'Mijn Oldtimer/Classic' forum.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
                        een topic openen om mijn wagen voor te stellen zal ik mss ooit wel eens doen

Toch al even een pic plaatsen in dit gepastte topic

daar heb ik thuis ook nog fotos van liggen, zalige bak en altijd mooie acties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Klopt, maar 't lijkt een beetje een 4x4 nu. Heb thuis ook 2 wolkenkrabbers op wielen.

Stel je Kadett gerust voor in het 'Mijn Oldtimer/Classic' forum.
                          Ik nam wel een bocht op die foto, mss daardoor dat men kas zo ver verwijderd is van men wielen Ik heb je raad op gevolgd en mijn kar onder 'mijn oldtimer/classic' geplaatst met meer foto's

Comment

Eergisteren aan de Carrefour:

Dit wagentje volg ik al sedert 1999 In 2000 heb ik mijn nr aan de eigenares gegeven voor het geval ze hem wegdoet. Toen stond de teller op 66.000km, nu ben ik vergeten te kijken...
                            De wagen was oorspronkelijk van haar vader, nu rijdt zij er al ettelijke jaren in. Rond 2004-2005 is hij opnieuw gelakt in originele kleur. Bwj is 1978 Ik blijf hem volgen tot de dag van verkoop:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

En op de bovenparking staat altijd een prachtige Datsun Cherry 100A !

Ongelofelijk, maar de eigenaresse van het C-dettje heeft me vandaag opgebeld 11 jaar nadat ik mijn nr. gaf

Woensdag gaan we kijken
                            www.opelklassiek.be

Comment

Ongelofelijk, maar de eigenaresse van het C-dettje heeft me vandaag opgebeld 11 jaar nadat ik mijn nr. gaf

Woensdag gaan we kijken
                              Wtf.
                              Als dat karretje je aanstaat, direct meepakken.
                              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                              Current:
                              1987 Mercedes-Benz W124 200D
                              1979 Mercedes-Benz W123 280E
                              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                              Ex:
                              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                              1976 Mercedes-Benz W123 250
                              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                              1980 Mercedes-Benz W123 280
                              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Proficiat met de nieuwe aanwinst alvast.
                                Waar ga je deze zetten?
                                De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                1990 Volvo 344
                                1991 Mercedes W124 230CE
                                2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                1980 Volkswagen Derby CLS
                                1990 Mercedes W124 230CE
                                2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Plaats is dus echt een probleem, + het feit dat ik al teveel auto's heb, en het is weeer een 2-deurs limo...

Anderzijds is het een wagentje dat ik al sedert m'n jeugd volg, waar ik veel belang aan hecht....

pfff wat een dilemma weer....
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Pleur die nieuwe Astra eens vanonder de carport en ge hebt plek

Comment

Plaats is dus echt een probleem, + het feit dat ik al teveel auto's heb, en het is weeer een 2-deurs limo...

Anderzijds is het een wagentje dat ik al sedert m'n jeugd volg, waar ik veel belang aan hecht....

pfff wat een dilemma weer....
                                      Als je dat wagentje al sedert je jeugd volgt, en je hecht er veel belang aan moet je het doen imho.
                                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                      Current:
                                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                      Ex:
                                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        Pleur die nieuwe Astra eens vanonder de carport en ge hebt plek

Ik zorg wel voor een plekje als het echt een koopje is
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                          Als je dat wagentje al sedert je jeugd volgt, en je hecht er veel belang aan moet je het doen imho.

Idd Ik zei dat ik het ken van '99, maar als ik eens goed terugdenk, zal het zelfs '97 zijn!

Kleur is 219 Kristallblauw
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X