Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Volledig juist Hoe weet je dat eigenlijk? Foto's uit mijn "je eigen wagen"-topic goed bekeken?
nee, maar je golf 3 stond buiten en ik dacht: 'die ken ik van ergens' en ik had gezien dat je nog in een nieuw huis woont op de tigra foto's. het viel mij gewoon juist op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mustang IIBinnenkort heb ik een Opel Kaddet b LS coupe, maar er zit een 1.2 motor in van een kaddet C, nu is mijn vraag, waarvoor die terugkoppeling dient van de luchtfilter naar het motorblok, en mag ik die eventueel verwijderen.
cheers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mustang IIAh Zo, wel het zit zo , ik zou er graag een K&N luchtfilter op plaatsen, dus dat zal geen probleem zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldtoch wel. een K&N heeft geen voorziening om voorverwarmde lucht aan te zuigen, en de inlaatcollector is te lang om ineens motorwarmte naar de carburator te krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freakNiet vergeten dan een klepje in te bouwen zodat je kan switchen tussen warme en koude lucht he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freakKrijg je dan niet wat minder prestaties? Of weegt dat beetje warmte daar niet tegen op.
Ik was aan het denken aan het nut van een intercooler, maar wss is zoiets toch alleen nuttig bij extreem hete lucht van een turbo zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldnatuurlijk. een blikken doos rond je K&N, en daarop een stukje buis, dat middels een darm naar de uitlaatcollector gaat.
nee dus.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mustang II
Comment
Comment