Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schitterend: die Viva's. Heb er als kind ooit nog met meegereden. Ik herinner me vooral dat ik die kilometerteller zo "speciaal" vond. Was zo'n een smalle platte he
Het is niet uitgesloten dat er ooit nog eens eentje komt! Ik ben vandaag is naar die oranje c gaan kijken maar hij stond er niet Enkel de camion van op de foto stond er!
Ja, inderdaad! Ik ben er vandaag ook langs gekomen. Ik wilde dat hier nog rap komen melden, om u een rit te besparen, maar het is al te laat zien ik
Maar misschien heeft hij em verplaatst, want dat was niet het adres van de eigenaar. Of binnen gezet met dat weer (hoop ik). Of toch verkocht? ... .
Gisteren ben ik ook nog een oldtimer tegengekomen, die te koop stond. Een rode VW K70! Stond in Retie. Jammer dat ik mijne kodak ni bij had , anders was ik zeker gestopt!
Gisteren ben ik ook nog een oldtimer tegengekomen, die te koop stond. Een rode VW K70! Stond in Retie. Jammer dat ik mijne kodak ni bij had , anders was ik zeker gestopt!
Dat is wel origineel de NSU K70 die VW, nadat ze NSU overgenomen hebben, voor het gemak maar VW K70 genoemd heeft.
aha! das goei nieuws, staat hij terug op de plaats van de foto?
Ben gisteren naar de nieuwe gtc gaan kijken, moet zeggen dat het erg kriebelt om er eentje aan te schaffen.
Vandaag een sprintje gedaan met mijn ascona tegen mijn nonkel zijne corsa b 1.4 60pk. Normaal doe ik dat niet met de asci maar hij was goed op t° dus kan da geen kwaad en ben verdomme verloren. Die ascona's kunde wel serieus doortrekken zunne, in tweede haalde gemakkelijk 100, maar zover ben ik niet gegaan
hey tigraboy, ik heb het kadetteke gezien en ik zou er ook niet aan kunnen weerstaan. Maar ik denk dat je beter een mooier exemplaar zoekt want dat gaat veel goedkoper uitkomen dan deze op te maken, want er zit behoorlijk veel werk aan.
Ik denk zelfs dat ik weet waar je woont, ik kom van schaffen, dan in die bocht aan loyds place richting geel rijden en dan na een halve kilometer aan de linkerkant. Ben ik juist?
Ik denk zelfs dat ik weet waar je woont, ik kom van schaffen, dan in die bocht aan loyds place richting geel rijden en dan na een halve kilometer aan de linkerkant. Ben ik juist?
Volledig juist Hoe weet je dat eigenlijk? Foto's uit mijn "je eigen wagen"-topic goed bekeken?
Comment