Schitterend: die Viva's. Heb er als kind ooit nog met meegereden. Ik herinner me vooral dat ik die kilometerteller zo "speciaal" vond. Was zo'n een smalle platte he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
ja inderdaad, ook de achterlichten vond ik zéér mooi, echt prachtwagens uit schitterende tijden Het is niet uitgesloten dat er ooit nog eens eentje komt! Ik ben vandaag is naar die oranje c gaan kijken maar hij stond er niet Enkel de camion van op de foto stond er en de mooie zwarte gtc bij exelmans ben ik onderweg tegengekomen , in de toonzaal staat nu een grijze, star silver. Ook heel mooi, zoals de kleur van je prachtige tigra!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakHet is niet uitgesloten dat er ooit nog eens eentje komt! Ik ben vandaag is naar die oranje c gaan kijken maar hij stond er niet Enkel de camion van op de foto stond er!
Maar misschien heeft hij em verplaatst, want dat was niet het adres van de eigenaar. Of binnen gezet met dat weer (hoop ik). Of toch verkocht? ... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Acec
Ja .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Gisteren ben ik ook nog een oldtimer tegengekomen, die te koop stond. Een rode VW K70! Stond in Retie. Jammer dat ik mijne kodak ni bij had , anders was ik zeker gestopt!
Comment
-
das ook een schoon model da ge nog weinig ziet, denk zelfs dat ik er int echt nog nooit één heb gezien. Steekt daar ook een wankelmotor in zoals met de NSU Ro80?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakdas ook een schoon model da ge nog weinig ziet, denk zelfs dat ik er int echt nog nooit één heb gezien. Steekt daar ook een wankelmotor in zoals met de NSU Ro80?
Comment
-
aha! das goei nieuws, staat hij terug op de plaats van de foto?
Ben gisteren naar de nieuwe gtc gaan kijken, moet zeggen dat het erg kriebelt om er eentje aan te schaffen.
Vandaag een sprintje gedaan met mijn ascona tegen mijn nonkel zijne corsa b 1.4 60pk. Normaal doe ik dat niet met de asci maar hij was goed op t° dus kan da geen kwaad en ben verdomme verloren. Die ascona's kunde wel serieus doortrekken zunne, in tweede haalde gemakkelijk 100, maar zover ben ik niet gegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakaha! das goei nieuws, staat hij terug op de plaats van de foto?
Toch nog iemand die met z'n Kadettje is zit en em van die vieze sneeuw een zout heeft behouden... .
Comment
-
ja dat is wel leuk, de mijne komt ook in dat weer niet buiten, de ascona wel maar word na elke rit afgespoten.
Comment
-
mijne pa komt veel aan die kanten voor zijn werk en hij is eens naar dat oranje c-tje gaan kijken, wel veel werk aan zegt hij. Vandaag in Scherpenheuvel nog een E-rekord van '78 of '79 op een depaneur zien staan, héél vuil maar precies nog vrij mooi. Ik denk dat dat ze die nog ergens uit een schuur hebben gehaald
Comment
-
-
hey tigraboy, ik heb het kadetteke gezien en ik zou er ook niet aan kunnen weerstaan. Maar ik denk dat je beter een mooier exemplaar zoekt want dat gaat veel goedkoper uitkomen dan deze op te maken, want er zit behoorlijk veel werk aan.
Ik denk zelfs dat ik weet waar je woont, ik kom van schaffen, dan in die bocht aan loyds place richting geel rijden en dan na een halve kilometer aan de linkerkant. Ben ik juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakIk denk zelfs dat ik weet waar je woont, ik kom van schaffen, dan in die bocht aan loyds place richting geel rijden en dan na een halve kilometer aan de linkerkant. Ben ik juist?
Comment
Comment