Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Of vijs de luchtfilter er nekeer af, en giet er langs daar een beetje naft in, werkte keer op keer bij onze corsa
Die lekte een beetje naft waardoor die leiding altijd droog kwam te staan, startte nooit direct dan want moets eerst de naft naar daar gepompt krijgen. Een geutje naft langs de luchtinlaat er in en die was altijd zo weg
ze hebben daar speciaal spuitbussen voor, het noemt startpilot, en je moet het in de luchtinlaat inspuiten (voor de luchtfilter).
De kaddet b coupe als avatar is een orginele rallye, en die heeft slechts een 1.1, maar heeft wel de dubbele solex, een pracht van een geluid komt er daaruit.
De kaddet b coupe als avatar is een orginele rallye, en die heeft slechts een 1.1, maar heeft wel de dubbele solex, een pracht van een geluid komt er daaruit.
Was dat hetzelfde blok dat in de Rekord Coupe Sport stak ? (van 96 pk ?) want dat was het blok dat ik in m'n Manta A laten steken heb na ongeveerd 150.000 km om beter met de caravan overweg te kunnen in de bergen. Vermits het blok uit een "perte totale" kwam had ik er de kop (culasse) van de 16S opgelaten, ook de dubbellichaam Solex carbu alsook de versnellingsbak en brug van de 16S gebezigd, dat gaf fantastische starts aan de rode lichten.
En toch maar 'n 9 liter per 100 km qua verbruik, soepelheid was wat minder, moest relatief rap terugschakelen om punch te hebben (reed wel met redelijk wat voorontsteking, zoveel zelfs dat voor het trekken met de caravan ik voor het vertrekken moest beginnen met de ontsteking wat later te zetten anders konden de pistons en de biels er resp. langs boven en langs onder uitvliegen) (Maar eens ter plaatse eerst alles installeren, dan nen draai aan de delco en weg den berg op om ne keer goed door te trekken)
Dit is de rallye van iemand die ik ken, getrokken op de summercruise meeting twee jaar geleden. Daarnaast heeft hij nog een GT, een kaddet c GT/E, een kaddet b luxe, en een kaddet d 1.6 SR, en mijne kaddet b coupe staat er ook nog, maar niet voor lang meer.
De kaddet b luxe is de groene (orginele lak) op de achtergrond.
Tigraboy, ik heb hier in de buurt een zwarte kadett C te koop zien staan, zal eens kijken of die er dinsdag nog staat (dan ben ik daar in de buurt) en foto's maken Mss iets voor jou?
Tigraboy, ik heb hier in de buurt een zwarte kadett C te koop zien staan, zal eens kijken of die er dinsdag nog staat (dan ben ik daar in de buurt) en foto's maken Mss iets voor jou?
Normaal zie ik vanavond de persoon waar de kaddet staat, ik zal eens vragen wanneer we hem zouden kunnen op de remorque zetten.
Ik hoop binnenkort. Ik laat iets weten.
Comment