Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    Dat mag altijd!

Hij was al weg

Comment

• http://www.autozone.be/pls/col/pck_i...527&PI_LANG=nl
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Dat is een Manta in het Kadett C topic?

Comment

• Voor die manta a is het 1250 €.
          Staat op www.oldtimesweb.be

Comment

• Om even terug on-topic te komen: Ben vandaag nog eens naar die Kadett gereden (wist toch nie wa doen ) en ik verschoot wel géén klein beetje:

Nu stonden er 5 c-kes , dus tis ne freak die daar woont.
            Er stond: Het oranje limo-tje van dit topic( met sportvelgjes nu)
            -Een donker oranje limo met Junior striping en ATS-velgjes
            -Een Witte limo in zéér slechte staat in de garage omhoog gekrikt
            - 2 donkerkleurige Caravans (Kadett C Break) en die waren wat getuned.

Het blauwe automaticske stond ook waar hij altijd staat en was zéér mooi gewassen en op de rit naar huis kwam ik nog een prachtige grijze manta a 1.9sr tegen. What a trip!!!
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
              Om even terug on-topic te komen: Ben vandaag nog eens naar die Kadett gereden (wist toch nie wa doen ) en ik verschoot wel géén klein beetje:

Nu stonden er 5 c-kes , dus tis ne freak die daar woont.
              Er stond: Het oranje limo-tje van dit topic( met sportvelgjes nu)
              -Een donker oranje limo met Junior striping en ATS-velgjes
              -Een Witte limo in zéér slechte staat in de garage omhoog gekrikt
              - 2 donkerkleurige Caravans (Kadett C Break) en die waren wat getuned.

Het blauwe automaticske stond ook waar hij altijd staat en was zéér mooi gewassen en op de rit naar huis kwam ik nog een prachtige grijze manta a 1.9sr tegen. What a trip!!!
              Dat meen je niet!!!! Ik ga morgen kijken!!!

Comment

• Vertel eens wat meer over die Karavannekes?

Comment

Vertel eens wat meer over die Karavannekes?
                  Ik heb ze eigenlijk niet zo goed bekeken want da blauw volkswagen buske stond ervoor, ik zag wel da ze niet origineel meer waren en donkergrijs van kleur (ééntje toch).

Ik hoop da ze der nog staan want er waren er bij met nummerplaten en die gast stond samen met ne kameraad aan een caravaneke te werken.
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Verdomme, das toch straf! Ik ben er vandaag ook nog dicht in de buurt geweest: maar ik dacht dat die oranje al wel lang zou weg zijn! Morgen ga ik zeker kijken... En foto's maken... en hopen dat die karavannekes er nog staan. Ik kan een breakje gebruiken en een oldtimer blijft mijn droom: dit zou twee vliegen in één klap kunnen zijn

Comment

Verdomme, das toch straf! Ik ben er vandaag ook nog dicht in de buurt geweest: maar ik dacht dat die oranje al wel lang zou weg zijn! Morgen ga ik zeker kijken... En foto's maken... en hopen dat die karavannekes er nog staan. Ik kan een breakje gebruiken en een oldtimer blijft mijn droom: dit zou twee vliegen in één klap kunnen zijn
                      Ja ik dacht net hetzelfde, maar ik denk niet dat die breaks te koop waren (Ik hoop stiekem wel natuurlijk ) en ik hoop dat ze er nog staan morgen, maar ik vrees ervoor, ik denk dat het de bedoeling was van een dagske sleutelen met een kameraad. Het oranje c-tje heeft nu sportvelgjes gekregen.
                      www.opelklassiek.be

Comment

Ja ik dacht net hetzelfde, maar ik denk niet dat die breaks te koop waren (Ik hoop stiekem wel natuurlijk ) en ik hoop dat ze er nog staan morgen, maar ik vrees ervoor, ik denk dat het de bedoeling was van een dagske sleutelen met een kameraad. Het oranje c-tje heeft nu sportvelgjes gekregen.
                        Ze zouden beter zijn wielkasten bijwerken

Comment

Ze zouden beter zijn wielkasten bijwerken
                          echt hé, zo zou hij veel sneller verkocht geraken dan er van die 'aftermarket' jantekes op te leggen, ik vind trouwens origineel véél mooier. Als ze er moesten staan moet je maar foto's maken en ze hier op zetten hé
                          www.opelklassiek.be

Comment

Als ze er moesten staan moet je maar foto's maken en ze hier op zetten hé
                            Morgenavond staan ze online!

Comment

Dat is een Manta in het Kadett C topic?

Das toch maar een detail

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Sebiet vertrek ik naar de Kadettekes

Comment

• Tegenslag!

Wat jammer! Er was geen spoor meer te bekennen van die Karavannekes of andere (nieuwe) C'tjes Tegenslag

Het oranje C'tje staat er nog wel, en inderdaad met velgen. Wel een mooi zicht , maar wat maakt dat als de auto niet zo goed meer is

Comment

• Comment

• Foto "in de vlucht"

Comment

• En hier het lichteblauwe C'tje waar Opelfreak het over had: blijft het mooiste Kadetteke van Looi!

Comment

Wat jammer! Er was geen spoor meer te bekennen van die Karavannekes of andere (nieuwe) C'tjes Tegenslag

Het oranje C'tje staat er nog wel, en inderdaad met velgen. Wel een mooi zicht , maar wat maakt dat als de auto niet zo goed meer is
                                          Morgen teruggaan

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                          X