Oorspronkelijk geplaatst door Asserti
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenZo zijn er velen gestorven maar fun is het wel Ik heb het met een Toyota Starlet gedaan
De kar was trouwens al kapot voor we hem kochten -voor 125 euro mét rolkooi -Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenI kneuw, heel spijtig van de kar eigenlijk. Moesten ze niet zo underpowered zijn, zou het nog een goeie e30 competitor zijn.
De kar was trouwens al kapot voor we hem kochten -voor 125 euro mét rolkooi -
Een 2.0 erin en das opgelost
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik krijg er tranen van in de ogen
kadett c:
hoeveel goeie exemplaren zijn er niet in verkeerde handen terecht gekomen... of rechtstreeks in de pres?
Idd Had ook tranen in de ogen.
Comment
-
Nekeer wa fotokes omhoog gezet
En toen we es wouden driften op den asfalt.
Driftlessons 101
De bocht:
De Counterdrift
Het resultaat:
Dus wat was er gebeurt: Ik zeg tegen mijne maat die aant stuur zat, we gaan ne keer driften eh. Daar is de 90 graden bocht, ge vertrekt dus met clutchdrop, ge smijt hem in de bocht en dan vangt ge hem op!
Zo gezegd zo gedaan, kar vertrekt, wielspin, overstuur tot en met, maat vangt hem net op tijd op, maar blijft op de gas staan, dus countersteer en vlam over die betonblok
Betonblok lag oorspronkelijk ne halve meter meer naar voor
Het karretje had niets!
Had ik toen geweten en gekunnen wat ik nu, 3 jaar later weet, gingen we hem mss nog gehad hebbenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenStaat er daar nu iemand te pissen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenStaat er daar nu iemand te pissenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenneje, enkel wat beteuterd naar de vermoorde crops aant kijken
Comment
-
Mijn twee C's in de verzameling:
City 1200S Automatic '76 en de Coupé '77
Kadett A Coupe 1000 ['65], Kadett B Sedan 1.1N ['68], Kadett B Coupe 'Rallye' LS 1.2S+['72], Kadett C1 City DeLuxe 1.2S Automatic ['76], Kadett C2 Coupe DeLuxe 1.2N ['77], Kadett D Sedan 1.2N ['80], Kadett D 4D 1.3N Automatic ['82], Manta A 1.6SR (2.0S) ['74], Manta B1 2.0S ['81], Volvo 145 B20A ['70], Volvo 850GLT B5204FS ['95]
Comment
-
Potvedekke, Ben ik even blij dat die City bij jouw is terechtgekomen !
Zo weet ik dat hij een goede thuis heeft gekregen. Ik ken je van op Opelforum.
Plaats al je andere lekkers ook maar op dit forum ! Zoals zeebeest Die prachtige manta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDuoshoot met Opelfreaks Dettje zou fantastisch zijn!
Idd!
Comment
-
-
Ik zag laatste tijd geregeld precies zo'n bruin C'tje staan aan het Bloso centrum nabij hofstade. Echter nog niet van dichtbij gaan zien. Toevallig niemand van hier?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment