Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Verdoeme he, vandaag vier uur gaan wandelen met den hond, en al dik spijt dat ik mijne kodak nie mee had ... Want wat ben ik allemaal tegengekomen?
Het begon in Zichem-statie: een bijzonder mooie Kadett D 5-deurs, volledig origineel, in een knap bruin kleurtje. Op de grille vooraan stond een kadett-embleem in "geschreven" letters (vanop een Kadett B?) Knap knap knap... echt een smetteloze wagen
Dan ietske verder, op Zichem-markt, een Kadett D Karavan Dat was jaaaaaren geleden dat ik er nog zo eentje gezien heb. Echt wel heel zeldzaam. En vooral: ik zag twee D'tje op vijf minuten tijd. Ook deze zag er nog heel goed uit. Had wel een sportgrille, maar voor de rest was ie niet "verneukt"... .
Verdoeme he, vandaag vier uur gaan wandelen met den hond, en al dik spijt dat ik mijne kodak nie mee had ... Want wat ben ik allemaal tegengekomen?
Het begon in Zichem-statie: een bijzonder mooie Kadett D 5-deurs, volledig origineel, in een knap bruin kleurtje. Op de grille vooraan stond een kadett-embleem in "geschreven" letters (vanop een Kadett B?) Knap knap knap... echt een smetteloze wagen
Dan ietske verder, op Zichem-markt, een Kadett D Karavan Dat was jaaaaaren geleden dat ik er nog zo eentje gezien heb. Echt wel heel zeldzaam. En vooral: ik zag twee D'tje op vijf minuten tijd. Ook deze zag er nog heel goed uit. Had wel een sportgrille, maar voor de rest was ie niet "verneukt"... .
Over die CX, jammer van de wagen maar mijn oldtimerpassie is begonnen met wagens die in den hof of naast het schuurke stonden. Over een jaar of tien vond je dat overal, nu bijna nergens meer, ergens vind ik dat wel spijtig en hoop nog eens een C-kadetteke of een Viva ofzo in een schuurke te vinden, meestal zijn dat toch wagens die versleten waren.
Na den 2-10, op de terugweg van het werk naar huis, kom ik ook altijd een Kadetteke D tegen (een bruine). Type-aanduiding staat er niet op, want ik zie meestal alleen den achterkant ervan: geeft nog serieus door!
Wel raar dat ik die alleen zie na 22u... kerel zal de vaste 2-10 hebben zeker?
Maar er is meer: ik heb de woonplaats van die Kadettekes-freak ontdekt De plaats waar de Kadettekes te koop staan is immers niet zijn adres. Maar ik reed eens de wijk die erachter ligt in... en wat zag ik daar? Het oranje Kadetteke met nummerplaten en openstaande koffer! En naast het huis stond dan die C Karavan in donkergrijze kleur - die Opelfreak al eerder had gespot Foto's heb ik niet gemaakt omdat er volk stond aan de wagens --> maar dat komt nog wel
En bij het uitrijden van de wijk, een knappe zwarte Manta B GSI tegengekomen, met achter het stuur een niet onknappe vrouw Ook Opelminded, wat ze keek mijn auto'ke met bewondering aan! Iets dat ik ook met hare Manta deed Misschien de vrouw van de Kadettekes-man? Het zou best eens kunnen... .
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Na den 2-10, op de terugweg van het werk naar huis, kom ik ook altijd een Kadetteke D tegen (een bruine). Type-aanduiding staat er niet op, want ik zie meestal alleen den achterkant ervan: geeft nog serieus door!
Wel raar dat ik die alleen zie na 22u... kerel zal de vaste 2-10 hebben zeker?
Comment