Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    ... 't zal niet meer voor deze nacht zijn zekers?

Ik denk dat Opelfreak in z'n bedje ligt Jaja Tigraboy, dat word morgen een ganse dag knarsetanden en vingerbijten om dan 's avonds de verlossende foto's te mogen bewonderen

Nog even een vraagje: Hoort de Kadett City ook bij euhm "de familie" van de kadett C of was het een appart model?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
      Nog even een vraagje: Hoort de Kadett City ook bij euhm "de familie" van de kadett C of was het een appart model?
      Natuurlijk
      En het is een heel mooi familielid

Hij kwam wel ietske later uit (1975 of 76) als antwoord op de Golf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koendd
        meen je het nu serieus BMW M3?
        Anders vraag ik er hem naar, maar het lijkt mij onbegonnen werk
        als ge er toevallig nog een keer zijt, vraag het dan, gmoe ni speciaal er naartoe gaan voor mij he. zal toch pas voor over een lange tijd zijn, zit krap bij kas en staan nog wa schaalmodellekes op mijn verlanglijst. wa ist voor ding eigenlijk, dan kan ik eens zoeken hoe het eruit zou moeten zien, of weet iemand anders het?
        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Natuurlijk
          En het is een heel mooi familielid

Hij kwam wel ietske later uit (1975 of 76) als antwoord op de Golf

Aaaaaah, ik dacht al dat het gewoon een eigenzinnig model was zoiets als de Manta Berlinetta (mja, ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje Opel-minded ben )

Comment

Aaaaaah, ik dacht al dat het gewoon een eigenzinnig model was zoiets als de Manta Berlinetta (mja, ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje Opel-minded ben )
            Berlinetta? Bedoel jij niet een Manta CC? Oftewel de Manta 3-deurs...

Comment

Berlinetta? Bedoel jij niet een Manta CC? Oftewel de Manta 3-deurs...

Juist! Ik bedoel dus die euhm "kotslelijke" versie van de manta die redelijk zeldzaam is t.o.v. het coupémodel.

Comment

Juist! Ik bedoel dus die euhm "kotslelijke" versie van de manta die redelijk zeldzaam is t.o.v. het coupémodel.
                Ahaaaa

Zal ik eens een foto'ke placeren?

Comment

• Vind dat eigenlijk niet zo'n lelijk model, maar ge moet er voor zijn hé?

Toch hoor je vaak, en ook onder Opelliefhebbers, dat die CC maar als een lelijk ding wordt aanzien... .

Comment

• Toch wel: als mijne (fucking trage) pc het toelaat begin ik er nu nog aan
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                      Toch wel: als mijne (fucking trage) pc het toelaat begin ik er nu nog aan
                      Aha?! Hier hebt ge em weer! Chance... want ik dacht just gaan te slapen

Comment

• Aah, de schone kempen! En wat ge er allemaal tegenkomt!!!

Ze hebben mij altijd gewaarschuwt voor roze olifanten, maar door dat opel-virus zijn ze veranderd in........ Roze D-kadetten

Waar heb ik deze al eens eerder gezien???
                        Bijgevoegde Bestanden
                        www.opelklassiek.be

Comment

Waar heb ik deze al eens eerder gezien???
                          Héhéhé Ben je ook in Winkelomheide geweest?

Die D komt volgens mij ook niet meer op de baan, staat nog altijd op dezelfde plaats gelijk twee weken geleden... .

Comment

• Jaja jongens, maar nog steeds géén c. Nog een chance dat Tigraboy ons op de hoogte houdt van wat er bij die kadetteksman van dit topic staat.

Zo kreeg ik toch nog een knap model voor mijn lens

helaas was ze meer rijp voor het rusthuis: haar moteurke lag op de passagierszetel

Bijgevoegde Bestanden
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Ik weet het: niks nieuws maar tis beter dan nikske hé

een lekker kontje, helaas al véél cellulitis

Bijgevoegde Bestanden
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Wat blijven die c-tjes toch schattige bakjes hé nog steeds men droomauto
                                Bijgevoegde Bestanden
                                www.opelklassiek.be

Comment

• en mijn vader weet nog een d-ke te koop staan dus ga proberen morgen foto's te maken en heb ook nog een rood tigrake getrokken voor tigraboy maar das voor morgen
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Héhéhé Ben je ook in Winkelomheide geweest?

Die D komt volgens mij ook niet meer op de baan, staat nog altijd op dezelfde plaats gelijk twee weken geleden... .
                                    Waar heb ik overal gezeten??? Bijna in Mol enzo... ja ik heb wat afgereden die namiddag

Dat d-ke is eigenlijk ook maar een wrak hoor
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• Aha ben je er naar gaan kijken! Ik ben nog niet uitgestapt, omdat het niet echt de moeite leek Staat daar eigenlijk iets op van "te koop"? Ik zie toch nergens een bordje of zo... .

Comment

en mijn vader weet nog een d-ke te koop staan dus ga proberen morgen foto's te maken en heb ook nog een rood tigrake getrokken voor tigraboy maar das voor morgen
                                        Ik wacht ongeduldig!

Comment

Aha ben je er naar gaan kijken! Ik ben nog niet uitgestapt, omdat het niet echt de moeite leek Staat daar eigenlijk iets op van "te koop"? Ik zie toch nergens een bordje of zo... .

Nee, er hangt nergens iets op. Ja voor mij is zoiets interessant voor onderdelen hé, voor als ik men eigen c terugheb. De staat viel trouwens beter mee dan ik dacht. Hij valt eigenlijk nog op te maken. Maar het moteurke lag op de passagierszetel, waardoor die zetel (waarvan de bekleding precies toch nie zo slzcht was) en de deurbekleding beschadigd zijn, de achterbank is eruit, en het is een automaatje. Ook stond er één van de vensters een beetje open...
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X