Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat Opelfreak in z'n bedje ligt Jaja Tigraboy, dat word morgen een ganse dag knarsetanden en vingerbijten om dan 's avonds de verlossende foto's te mogen bewonderen
Nog even een vraagje: Hoort de Kadett City ook bij euhm "de familie" van de kadett C of was het een appart model?
meen je het nu serieus BMW M3?
Anders vraag ik er hem naar, maar het lijkt mij onbegonnen werk
als ge er toevallig nog een keer zijt, vraag het dan, gmoe ni speciaal er naartoe gaan voor mij he. zal toch pas voor over een lange tijd zijn, zit krap bij kas en staan nog wa schaalmodellekes op mijn verlanglijst. wa ist voor ding eigenlijk, dan kan ik eens zoeken hoe het eruit zou moeten zien, of weet iemand anders het?
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Hij kwam wel ietske later uit (1975 of 76) als antwoord op de Golf
Aaaaaah, ik dacht al dat het gewoon een eigenzinnig model was zoiets als de Manta Berlinetta (mja, ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje Opel-minded ben )
Aaaaaah, ik dacht al dat het gewoon een eigenzinnig model was zoiets als de Manta Berlinetta (mja, ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje Opel-minded ben )
Berlinetta? Bedoel jij niet een Manta CC? Oftewel de Manta 3-deurs...
en mijn vader weet nog een d-ke te koop staan dus ga proberen morgen foto's te maken en heb ook nog een rood tigrake getrokken voor tigraboy maar das voor morgen
Aha ben je er naar gaan kijken! Ik ben nog niet uitgestapt, omdat het niet echt de moeite leek Staat daar eigenlijk iets op van "te koop"? Ik zie toch nergens een bordje of zo... .
en mijn vader weet nog een d-ke te koop staan dus ga proberen morgen foto's te maken en heb ook nog een rood tigrake getrokken voor tigraboy maar das voor morgen
Aha ben je er naar gaan kijken! Ik ben nog niet uitgestapt, omdat het niet echt de moeite leek Staat daar eigenlijk iets op van "te koop"? Ik zie toch nergens een bordje of zo... .
Comment