Al bij al blijkt, achteraf bekeken, die oranje van in het begin nog niet zo'n slechte te zijn... .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
hier is dus da D-ke da mijne pa wist staan
Het is een volledig origineel 1.2N-eke in erg goede staat, ik heb niks, maar dan ook niks roest gezien, het interieur is perfect en waarschijnlijk is da van nen oude mens geweest
enige mankement is een deukske in de kofferdeksel en de voorbumper is ook licht beschadigd maar voor de rest is em in perfecte staat
Wel leuk: het is een model dat zeldzaam wordt: nl. een 2-deurs met klein kofferdeksel en die vind ik wel mooi.
Het beestje staat in Donk (vlakbij garage Haesen en de GB) tussen Herk-de-stad en Halen.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
yo beste mensen ik ben hier nieuw maar lees hier al een tijdje de topics ivm opeltjes enzo . ben zelf aan een opel kadett B bezig check anders deze site eens www.opelforum.be . bij projecten moet je maar eens rondsnuffelen . staan nog een paar lekkere tussen .
Wie is er hier eigenlijk vanuit de buurt van scherpenheuvel zichem ? kwil ook wel is gaan zien daar aan het stationneke nr die ckes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelixcheck anders deze site eens www.opelforum.be .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelixyo beste mensen ik ben hier nieuw maar lees hier al een tijdje de topics ivm opeltjes enzo . ben zelf aan een opel kadett B bezig check anders deze site eens www.opelforum.be .
Comment
-
De link werkt perfect, alle bij mij toch.
Dit forum is gemaakt voor en door opelfreaks. het is sinds 2004 online maar de grote toestroom is pas vanaf dit jaar begonnen. Er zitten ook enkele opelclubs op . Het is altijd leuk dat je met je vragen terecht kunt bij mensen die er soms al jaren mee bezig zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelixWie is er hier eigenlijk vanuit de buurt van scherpenheuvel zichem ? kwil ook wel is gaan zien daar aan het stationneke nr die ckes
Ben jij van dees kanten? Die C'tjes die je hier soms ziet staan in Schoot (Tessenderlo) Aan Zichem-statie heeft wel eens een Rekord C gestaan, maar die is al weer weg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakhier is dus da D-ke da mijne pa wist staan
Het is een volledig origineel 1.2N-eke in erg goede staat, ik heb niks, maar dan ook niks roest gezien, het interieur is perfect en waarschijnlijk is da van nen oude mens geweest
enige mankement is een deukske in de kofferdeksel en de voorbumper is ook licht beschadigd maar voor de rest is em in perfecte staat
Wel leuk: het is een model dat zeldzaam wordt: nl. een 2-deurs met klein kofferdeksel en die vind ik wel mooi.
Het beestje staat in Donk (vlakbij garage Haesen en de GB) tussen Herk-de-stad en Halen.
Ja is wel grappig die D'tjes... ze zien er op het eerste zicht allemaal gelijk uit, maar toch had je de keuze uit 2,3,4 of 5 deuren. Dit is dus een 2-deurs sedan, die er toch als een hatchback uitziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_DudeHeuh? Hoe ziet een Kadett D 3 deurs er dan wel uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999@ Opelfreak: Heb je geen foto genomen van de achterkant? Dan kunnen we dat eens met beelden uitleggen
@ AX_dude: die lelijke paarse die hier een bladzijde terug staat... is een 3-deurs
Aaaaah maw de "kont" van de kofferklep gaat bij de 3-deurs mee open en bij de 2-deurs niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_DudeAaaaah maw de "kont" van de kofferklep gaat bij de 3-deurs mee open en bij de 2-deurs niet
Wat bedoel jij met de "kont" van de kofferklep?
Toch niet het verticale gedeelte van de koffer, daar waar de nummerplaat zit? Want dan heb je het fout voor!
Ik denk dat ik eens op zoek ga naar voorbeeldfoto's (als ik er al vind)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Eeeeuhh?
Wat bedoel jij met de "kont" van de kofferklep?
Toch niet het verticale gedeelte van de koffer, daar waar de nummerplaat zit? Want dan heb je het fout voor!
Ik denk dat ik eens op zoek ga naar voorbeeldfoto's (als ik er al vind)
Dat bedoelde ik eigenlijk wel ja
Comment
-
Haaaaa... toch gevonden
Kijk, dit is een achterklep van een Kadett D 2-deurs. Je ziet duidelijk de twee zwarte scharnierpunten. Bij een 4-deurs is dit dus ook zo... .
En de achterkant van een 3-deurs (of 5-deurs) ziet er dan zo uit. Geen scharnierpunten, want de ruit gaat mee open. Deze is dus duidelijk ook ietske groter
Comment
-
Bedankt Tigraboy! Ik heb vandaag weer iets bijgeleerd Wist niet eens dat zo'n 2 deurs Kadett bestond Echt wel een zeldzaam model denk ik zo hé? Heb er toch nog nooit één gezien (en vroeger toen ik jong was ook niet, k was als manneke van 6 jaar al gek van auto's )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_DudeBedankt Tigraboy! Ik heb vandaag weer iets bijgeleerd Wist niet eens dat zo'n 2 deurs Kadett bestond Echt wel een zeldzaam model denk ik zo hé? Heb er toch nog nooit één gezien (en vroeger toen ik jong was ook niet, k was als manneke van 6 jaar al gek van auto's )
Comment
Comment