Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
-
Wow die had ik zelfs nog niet gezien op kapaza! Dank je wel opelfreak!
Wel ik zou zoiets willen als die groene die opelfreak poste. Ik heb (nog) niet echt veel verstand van de verschillende series in kadett. Een kleine toelichting?
Ziet die groene er in goede staat uit?
Comment
-
Even de bestaande carosserievormen voorstellen:
Kadettjes C zijn gebouwd van '73 to '79, De C2 specifiek van '77 tot '79.
Verschillen tussen C1 en C2 ( uiterlijk) beperken zich tot de neus.
De modellen:
C1 City
Comment
-
-
-
-
-
Wow hartelijk bedankt voor deze info oplefreak!
Ok ik ben dus op zoek naar jou autootje , een C2 sedan 2-deurs
Weet je toevallig eentje staan of waar ik eentje kan vinden in nog een deftige staat?
Wat ik me al een hele tijd afvraag is of deze auto al een servo stuur heeft of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door j90s Bekijk BerichtenWow hartelijk bedankt voor deze info oplefreak!
Ok ik ben dus op zoek naar jou autootje , een C2 sedan 2-deurs
Weet je toevallig eentje staan of waar ik eentje kan vinden in nog een deftige staat?
Wat ik me al een hele tijd afvraag is of deze auto al een servo stuur heeft of niet?
ééntje vinden is niet zo moeilijk, gewoon dagelijks kapaza in het oog houden, elke week staat er wel weer een andere op
Wat is je budget eigenlijk ?
Hier kan je de avonturen van de mijne volgen:
En hier de C2 sedan van Koendd:
Comment
-
Deze lijkt me op foto ng redelijk, enkel de batterijbak is precies wel rot, en laat dat nu net een hatelijke plaats zijn om op te lassen.
Prijs is een 3 a 400 euro te duur.
Comment
-
Wow jou auto was eigenlijk al vanaf het begin in een goede staat
Wel men budget ...
Lastige vraag om op te antwoorden. Hangt ervan af. Als het een auto is die ik restaureer dan liefst niet teveel max 600 euro naargelang de staat ervan. Als het een exemplaar is zoals die van jouw kan men budget wel wat hoger liggen laat ons zeggen een dikke 3000 euro.
Hoeveel heb je betaald voor die van jou?
Ik droom al van men 10 jaar van een opel kadettje en nu vind ik het tijd om eentje te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door j90s Bekijk BerichtenWow jou auto was eigenlijk al vanaf het begin in een goede staat
Wel men budget ...
Lastige vraag om op te antwoorden. Hangt ervan af. Als het een auto is die ik restaureer dan liefst niet teveel max 600 euro naargelang de staat ervan. Als het een exemplaar is zoals die van jouw kan men budget wel wat hoger liggen laat ons zeggen een dikke 3000 euro.
Hoeveel heb je betaald voor die van jou?
Ik droom al van men 10 jaar van een opel kadettje en nu vind ik het tijd om eentje te kopen
Ik heb die van mij 2500 betaald, 2,5 jaar geleden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door j90s Bekijk BerichtenWel die prijs valt dan nog goed mee.
Ben de hele tijd aan het zoeken maar nog niet echt veel resultaat geboekt
Heb je iets aan je wagen veranderd opelfreak?
-regulier onderhoud ( alle 3000km)
-Antiroest behandeling (+-600euro)
-Nieuwe spatlappen vooraan (25euro)
-Chromé ringen rond de wielen (50euro)
Vr de rest niks aan gedaan
Comment
-
Daarstraks in Herentals nog een rood exemplaar gezien, model opelfreak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDaarstraks in Herentals nog een rood exemplaar gezien, model opelfreak
Wast een mooie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Wast een mooie?
Comment
-
Comment