Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opelfreak zei het eerder al eens: eigenlijk is een Corsa TR zo'n beetje de Kadett C van de jaren-80 En eigenlijk kan je em geen ongelijk geven!

Vandaag heb ik er nog eens eentje gespot... ze worden zeldzaam!

En bij deze komt dit topic ook nog eens boven water
    Last edited by Tigra; 18/02/2006, 18:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
      ze worden zeldzaam!
      wat een geluk. ik dacht dat 't ging stoppen met de Renault 7, maar de wansmaak heeft zich nog verder gemanifesteerd in de Cnorsa TR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
        wat een geluk. ik dacht dat 't ging stoppen met de Renault 7, maar de wansmaak heeft zich nog verder gemanifesteerd in de Cnorsa TR.
        Ik vind het een geweldig bakje

Ik ben wel voor die kleine tweedeurs sedannekes: Derby, Polo Classic, Daf/Volvo 66,...

Het is écht iets typisch voor die tijd.

Comment

Ik vind het een geweldig bakje

Ik ben wel voor die kleine tweedeurs sedannekes: Derby, Polo Classic, Daf/Volvo 66,...

Het is écht iets typisch voor die tijd.
          de gewone Cnorsa tot daar aan toe, een eerste reeksje in originele toestand spreekt me wel aan om nostalgische redenen, maar ik begrijp echt niet waarom ze daar een koffer moesten aanbreien. de Daf was standaard met koffer en hoort ook zo (hoewel, de 46 die ik heb afgeragd...) en de Derby is alleen leuk als 'ie met z'n bek over de grond schuift en op veel te brede wieltjes staat. nah. mijn gedacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
            de gewone Cnorsa tot daar aan toe, een eerste reeksje in originele toestand spreekt me wel aan om nostalgische redenen, maar ik begrijp echt niet waarom ze daar een koffer moesten aanbreien. de Daf was standaard met koffer en hoort ook zo (hoewel, de 46 die ik heb afgeragd...) en de Derby is alleen leuk als 'ie met z'n bek over de grond schuift en op veel te brede wieltjes staat. nah. mijn gedacht.
            Mss hebben ze het écht wel gedaan omdat na de Kadett C (1980), Opel geen kleine sedan meer in het gamma had?

En ik dacht toch dat de Corsa direct als 2-deurs en 3-deurs verkrijgbaar was?

Vier- en vijfdeurs kwam een paar jaar later (1985 of zo)

Comment

Mss hebben ze het écht wel gedaan omdat na de Kadett C (1980), Opel geen kleine sedan meer in het gamma had?

En ik dacht toch dat de Corsa direct als 2-deurs en 3-deurs verkrijgbaar was?

Vier- en vijfdeurs kwam een paar jaar later (1985 of zo)
              't kan zijn dat 'ie direct zo leverbaar was, maar daarom moet ik het niet mooi vinden.

Comment

• Ik weet nog een héél erg knap C-coupéétje staan in een showroom in herk- de- stad. Hij is gerestaureerd, niet origineel maar ik vind hem waanzinnig mooi Hij is opgemaakt in sportieve stijl, net zoals je dat in die tijd ook kon: kofferspoilertje, zwarte deurklinkjes, sportstuur, mooie bumper vooraan, 4 verstralers , de kleur is bordeaux. Echt héél erg mooi
                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                  Ik weet nog een héél erg knap C-coupéétje staan in een showroom in herk- de- stad. Hij is gerestaureerd, niet origineel maar ik vind hem waanzinnig mooi Hij is opgemaakt in sportieve stijl, net zoals je dat in die tijd ook kon: kofferspoilertje, zwarte deurklinkjes, sportstuur, mooie bumper vooraan, 4 verstralers , de kleur is bordeaux. Echt héél erg mooi
                  Waar waar waar ? ? ? ...

... moet ik gaan zoeken?

Comment

Waar waar waar ? ? ? ...

... moet ik gaan zoeken?
                    Ja Het autooke staat kort aan de kliniek in Herk. Als je aan de lichten afslaat om richting kliniek te rijden, passeer je er. Tis een 200m voor de kliniek.
                    www.opelklassiek.be

Comment

Ja Het autooke staat kort aan de kliniek in Herk. Als je aan de lichten afslaat om richting kliniek te rijden, passeer je er. Tis een 200m voor de kliniek.
                      Ik ga kijken

Comment

• Vandaag nog een Kadett C... van de jaren 80 gespot

Comment

• Comment

• ferm

Comment

• C1-tje in Halen:

Bijgevoegde Bestanden
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Das juist daar moet ik ook nog eens hene varen

Comment

• Ik heb er vandaag nog ééntje zien staan in Tessenderlo Een goud 2-deurske
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Ik heb er vandaag nog ééntje zien staan in Tessenderlo Een goud 2-deurske
                                    Waar? Zeg me waar?

Comment

Waar? Zeg me waar?
                                      Wel, waar die oranje stond, daar rij je terug op de lichten aan, en dan aan de lichten rechtdoor om zo tessenderlo stad in te rijden, net voor het bord bebouwde kom stond hij geparkeerd aan een huis.
                                      www.opelklassiek.be

Comment

Wel, waar die oranje stond, daar rij je terug op de lichten aan, en dan aan de lichten rechtdoor om zo tessenderlo stad in te rijden, net voor het bord bebouwde kom stond hij geparkeerd aan een huis.
                                        ah ja... nu weet ik het weer

'k heb die idd ook al eens gezien

en btw... Tessenderlo is geen stad hé

Comment

• joepie,
                                          het kadettekes-topic herleeft !

Comment

Working...
                                          X