Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
-
Nieuwste aanwinst van Armand_Kadett Vrij bagger foto's, je moet zelf maar eens ter plaatse gaan kijken Precies de Kadett waarmee dit topic ooit begon, maar dan als City.
Redelijk deftige staat zo op het eerste gezicht, enkel rechter gardebou ontbreekt. Is dat deze die voor een City uniek is, of was dat nu de Coupé?
De foto's...
en er lag ook nog een wrak!
Comment
-
dat wrak toch niet degene waarmee het topic geopend is hé???
En zalige city! Gardeboukes zijn bij elke C hetzelfde, deuren zijn anders bij coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenKende die mannen?
Moet dan toch eens een kijkske gaan nemen bij hun, ik wist dat ze een Kadett aan het restaureren waren, maar dat het zo'n mooi resultaat ging zijn had ik niet verwacht
Mijn excuses voor het late antwoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenJa, zijn goei kennissen van ons, wonen hier om de hoek
Moet dan toch eens een kijkske gaan nemen bij hun, ik wist dat ze een Kadett aan het restaureren waren, maar dat het zo'n mooi resultaat ging zijn had ik niet verwacht
Mijn excuses voor het late antwoord
géén probleem
Comment
-
-
Vandaag naar Opel oldtimertreffen geweest
Comment
-
nog wat pics
Comment
-
en nog wat
Comment
-
-
Zijn wel geen Kadetts, maar wel GT's, Ascona's, Manta's. Misschien eens een topic openen over Opel klassiekers?
Comment
-
Vooral den deze vind ik ferm. Al heb ik zelf een C2, ik vind de C1 toch mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenVooral den deze vind ik ferm. Al heb ik zelf een C2, ik vind de C1 toch mooier.
Ik vond vroeger een C1 ook mooier, maar nu ik ze beide heb, vind ik ze even mooi.
Een C1 oogt iets schattiger vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenVandaag naar Opel oldtimertreffen geweest
Fijne kerel ook !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVoor mij een C2 City graag
Comment
-
Nog wat beeldmateriaal van gisteren.
Ruige Manta's
Comment
Comment