Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ken da Ik zit hier thuis ook me 2. Van ons vader mag ik er nog een 3de kopen maar van ons moeder ni of ik moet zelf een gagage gaan huren... en daar heb ik de centen ni voor...
Ge kunt doen zoals ik en eens héél vriendelijk tegen de overburen zijn.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Vandaag een originele C1 gespot. Even met de eigenaar gesproken. Nieuw aangekocht door hem in 1976 en 90.000km. een 1200tje
Kleur, kardinaalrood. Foto's volgen
Vandaag een originele C1 gespot. Even met de eigenaar gesproken. Nieuw aangekocht door hem in 1976 en 90.000km. een 1200tje
Kleur, kardinaalrood. Foto's volgen
Ik geef je hierin gelijk, ik heb ook altijd een lichte voorkeur voor de c1 snoet gehad en zeker met ronde lampjes, maar wat niet wil zeggen dat ik niet stapelgek ben op mijn c2ke
De laatste tijd zie ik hier dikwijls een C2 rijden door Kessel, exact dezelfde als Dettje . Is een oudere man dat er mee rijd, met nmrplaat XAL-... . Als ik hem nog is spot, zal ik zien dat ik er een foto van kan trekken .
De laatste tijd zie ik hier dikwijls een C2 rijden door Kessel, exact dezelfde als Dettje . Is een oudere man dat er mee rijd, met nmrplaat XAL-... . Als ik hem nog is spot, zal ik zien dat ik er een foto van kan trekken .
Comment