Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• allemaal goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichten
      de meeste denken dat het een stukje goud is dat ze verkopen ...
      ik zit ook op een nederlands opel forum , en die mensen zeggen ook dat ze hier in belgie echt zot zijn met die prijzen !!!!
      Bwaa, ik vind 3000euro een correcte prijs, als je minder vraagt wordt de auto mss door een niet-liefhebber gekocht en opgereden. Dan geef ik liever wat meer geld.

Die van mij had dezemorgen kuren Telkens ik moest stoppen en terug vertrekken, geraakte hij bijna niet van plaats, heftig schudden en schokken en enkel vanuit stilstand hé, als je in zen twee zat was het weg Deze middag toen ik weer naar huis reed van het werk, deed hij weer normaal Toch maar raar, als hij het nog doet ga ik em binnendoen voor nazicht. Een collega zei dat mss mijn drukgroep van de koppeling kapot zou zijn. Wat ook mogelijk is, is dat de koppeling wat plakte van bijna een maand stilstand.
      www.opelklassiek.be

Comment

• Stond hij al een maand stil?

Uw verhaal doet mij denken aan mijn avontuur, toen er vuil in de stationairsproeier zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Bwaa, ik vind 3000euro een correcte prijs, als je minder vraagt wordt de auto mss door een niet-liefhebber gekocht en opgereden. Dan geef ik liever wat meer geld.
          idd!

en er zijn er al genoeg naar de knoppen gereden in de cross

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Stond hij al een maand stil?

Uw verhaal doet mij denken aan mijn avontuur, toen er vuil in de stationairsproeier zat
            Ja, hij stond exact een maandje stil, vandaag mee gaan werken, en verdomme toch wel even regen gehad zeker, nu is em weer vuil.
            www.opelklassiek.be

Comment

• inderdaad... het is me merk niet

Comment

• heb vandaag een oude kadet te koop zien staan op de leuvensesteenweg in Zaventem(kort bij de brandweer aan dezelfde zijde)zo een "vies" bruin kleur met een beetje roest aan.
                wou het ne keer melden misschien zoekt er iemand zo iets.
                Als ik morgen passeer zal ik ne foto trekken en posten, staat op kapazza voor 600 euro
                Last edited by ; 09/08/2007, 00:51.

Comment

• Kadett C

blijft zo mooi, ook als ze roestig staan.

heb er in de week ook eentje zien staan... achter een hoekske: een donker rode - niet in perfecte staat,

maar wel mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                    heb vandaag een oude kadet te koop zien staan op de leuvensesteenweg in Zaventem(kort bij de brandweer aan dezelfde zijde)zo een "vies" bruin kleur met een beetje roest aan.
                    Als ik morgen passeer zal ik ne foto trekken en posten, staat op kapazza voor 600 euro
                    http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...pel_coupe.html
                    mooi model... helaas iets teveel werk aan, heb ik de indruk...

Comment

• Op Auto tweedehands staat ene die ik wil!

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                        heb vandaag een oude kadet te koop zien staan op de leuvensesteenweg in Zaventem(kort bij de brandweer aan dezelfde zijde)zo een "vies" bruin kleur met een beetje roest aan.
                        http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...pel_coupe.html

Een B coupé, mogen ze hier ook altijd komen parkeren
                        www.opelklassiek.be

Comment

Om eerlijk te zijn, vind ik die goed meevallen, beetje jaren tachtig stijl

Kga de mijne ook zo verbouwen...

NOT!

Kdenk dat er dan een paar mensen mij komen verbouwen
                          www.opelklassiek.be

Comment

• GELD WAARD!!!!
                            www.opelklassiek.be

Comment

Op Auto tweedehands staat ene die ik wil!

http://www.2dehands.be/kadett-c-1200...&qq=kadett%20c

voor het interieur?

want er zijn geen papieren bij

Comment

Om eerlijk te zijn, vind ik die goed meevallen, beetje jaren tachtig stijl

Kga de mijne ook zo verbouwen...

NOT!

Kdenk dat er dan een paar mensen mij komen verbouwen
                                je moet eens goed die neus bekijken .
                                er staat dat het een c1 is , maar het is wel een c2 grille die erin steekt

Comment

daar zou je veel geld mogen inpompen om er iets van te maken !!!
                                  want de duurste stukken zij eruit gehaald

Comment

je moet eens goed die neus bekijken .
                                    er staat dat het een c1 is , maar het is wel een c2 grille die erin steekt
                                    Kweet het maar de kleurstelling vind ik niet lelijk
                                    www.opelklassiek.be

Comment

daar zou je veel geld mogen inpompen om er iets van te maken !!!
                                      want de duurste stukken zij eruit gehaald
                                      Maar het blijft een originele koets van een 1000-er.
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        voor het interieur?

want er zijn geen papieren bij

Nee, gewoon om te hebben , een hele vroege '73-er moet mooi zijn in de collectie, ook al ist een wrak
                                        www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                        X