Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de meeste denken dat het een stukje goud is dat ze verkopen ...
ik zit ook op een nederlands opel forum , en die mensen zeggen ook dat ze hier in belgie echt zot zijn met die prijzen !!!!
Bwaa, ik vind 3000euro een correcte prijs, als je minder vraagt wordt de auto mss door een niet-liefhebber gekocht en opgereden. Dan geef ik liever wat meer geld.
Die van mij had dezemorgen kuren Telkens ik moest stoppen en terug vertrekken, geraakte hij bijna niet van plaats, heftig schudden en schokken en enkel vanuit stilstand hé, als je in zen twee zat was het weg Deze middag toen ik weer naar huis reed van het werk, deed hij weer normaal Toch maar raar, als hij het nog doet ga ik em binnendoen voor nazicht. Een collega zei dat mss mijn drukgroep van de koppeling kapot zou zijn. Wat ook mogelijk is, is dat de koppeling wat plakte van bijna een maand stilstand.
Bwaa, ik vind 3000euro een correcte prijs, als je minder vraagt wordt de auto mss door een niet-liefhebber gekocht en opgereden. Dan geef ik liever wat meer geld.
idd!
en er zijn er al genoeg naar de knoppen gereden in de cross
heb vandaag een oude kadet te koop zien staan op de leuvensesteenweg in Zaventem(kort bij de brandweer aan dezelfde zijde)zo een "vies" bruin kleur met een beetje roest aan.
wou het ne keer melden misschien zoekt er iemand zo iets.
Als ik morgen passeer zal ik ne foto trekken en posten, staat op kapazza voor 600 euro
heb vandaag een oude kadet te koop zien staan op de leuvensesteenweg in Zaventem(kort bij de brandweer aan dezelfde zijde)zo een "vies" bruin kleur met een beetje roest aan.
Als ik morgen passeer zal ik ne foto trekken en posten, staat op kapazza voor 600 euro http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...pel_coupe.html
mooi model... helaas iets teveel werk aan, heb ik de indruk...
Als ik morgen passeer zal ik ne foto trekken en posten, staat op kapazza voor 600 euro http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...pel_coupe.html
Een B coupé, mogen ze hier ook altijd komen parkeren
Comment