Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Veel discussie valt er echter niet te voeren natuurlijk. Als je kledij minder belangrijk vindt dan is dat zo.
Mijn kleerkast vol Tommy Hilfigerkledij bewijst ongetwijfeld dat ik een materialist ben. Precies daarom rij ik ook met een Mercedes. Maar niet louter de "standing" (zeer relatief) speelt daarbij een rol, je kan net zo goed naar de kwaliteit refereren of de stijl(zoals in dit topic zo vaak gebeurt).
Het onderwerp is wel relevant want een autoliefhebber is hoe dan ook een materialist, nee?
Nee hoor. Ik zeg dat er weinig discussie te voeren valt omdat eenieder zijn geld spendeert aan wat hij precies belangrijk vindt en als kledij daar niet bijhoort dan is dat net zo goed oké. Ik stel wel dat autoliefhebbers materialistisch zijn en dan is het niet zo vreemd dat voor zo iemand kledij ook een belangrijke rol kan spelen, toch?
Merkkledij is niet altijd snobistisch. Het is een beetje hetzelfde als een voorkeur hebben voor bepaalde automerken. Je hebt die voorkeur niet louter omwille van het merk of diens logo maar wel omwille van bv. de kwaliteit en de stijl die de merken vertegenwoordigen.
Nee hoor. Ik zeg dat er weinig discussie te voeren valt omdat eenieder zijn geld spendeert aan wat hij precies belangrijk vindt en als kledij daar niet bijhoort dan is dat net zo goed oké. Ik stel wel dat autoliefhebbers materialistisch zijn en dan is het niet zo vreemd dat voor zo iemand kledij ook een belangrijke rol kan spelen, toch?
Merkkledij is niet altijd snobistisch. Het is een beetje hetzelfde als een voorkeur hebben voor bepaalde automerken. Je hebt die voorkeur niet louter omwille van het merk of diens logo maar wel omwille van bv. de kwaliteit en de stijl die de merken vertegenwoordigen.
ik heb een boon voor skoda en benz
en mijn kledij is net hetzelfde
Ik vind dit mooie doppen, van welk model zijn die oorspronkelijk?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
erover en fout als doppen, nepgulli's, ...
neeje dank u
standaarddoppen zijn mooier
Komen bij mij niet over als nepgulli's. Dan zijn E30 doppen ook nepgulli's? Tenminste beter dan die cheap-ass 5-spaaks doppen die je vandaag zoveel ziet waar je de stalen velg zo goed doorziet.
Er bestaan veel lelijkere Benz doppen:
Comment