Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hm spatborden kan ik alleszins al gebruiken, zien er nog goed uit ... bumpers ook
Trouwens patatke, als je echt plannen hebt om die te kopen en voor onderdelen te gebruiken laat het me dan weten want er zijn nog wel een paar dingetjes die ik ook nog kan gebruiken.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Trouwens patatke, als je echt plannen hebt om die te kopen en voor onderdelen te gebruiken laat het me dan weten want er zijn nog wel een paar dingetjes die ik ook nog kan gebruiken.
Geen plaats om te stallen, en geen zin om te strippen .
'Inruil altijd mogelijk'. Civic inruilen? Wat verstaat men onder inruil, dat ik die Benz goedkoper meekrijg als ik m'n eigen auto daar achterlaat?
En hoe zit dat nu met auto's die in het buitenland (EU) gekeurd zijn? Moeten die in BE dan opnieuw gekeurd worden sinds die nieuwe wetgeving of enkel invoeren?
'Inruil altijd mogelijk'. Civic inruilen? Wat verstaat men onder inruil, dat ik die Benz goedkoper meekrijg als ik m'n eigen auto daar achterlaat?
En hoe zit dat nu met auto's die in het buitenland (EU) gekeurd zijn? Moeten die in BE dan opnieuw gekeurd worden sinds die nieuwe wetgeving of enkel invoeren?
Eerst moet je bij benz een gelijkvormigheidsattest gaan halen (als je die als daily wil laten keuren), daarna uiteraard keuring.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Eerst moet je bij benz een gelijkvormigheidsattest gaan halen (als je die als daily wil laten keuren), daarna uiteraard keuring.
Dus BE heeft eigenlijk geen zak aangepast nadat ze op de vingers getikt werden door Europa omtrent keuringwetgeving van ingevoerde EU-voertuigen?
Dus BE heeft eigenlijk geen zak aangepast nadat ze op de vingers getikt werden door Europa omtrent keuringwetgeving van ingevoerde EU-voertuigen?
Neen, maar ze mogen wel geen voertuigen weigeren als die in de EU toegelaten zijn tot verkeer. Dus een T3 met subaru-boxer erin, kan je legaal op Belgische platen krijgen (kost je wel een flink stuk van je leven aan rondgeloop en rondgebel).
Nu dat valt wel goed mee : in 3maand tijd was het bij mij geklonken.
Hierbij dus de foto's van mijn "spot"
Waarschuwing , beelden kunnen voor sommige schokkend overkomen :p
deze stonden dus allemaal op nog geen 5 meter van elkaar voor een huis! 2013-03-02 08.37.27.jpg2013-03-02 08.37.39.jpg
Comment