Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind schuifdak en airco gecombineerd zalig. Bij rustige ritjes, niet sneller dan 90km/u, het dakje open en genieten. Als het sneller gaat, lange snelwegritten bv, is de airco plezanter. Lekker koel zonder bijgeluiden!
Ik vind schuifdak en airco gecombineerd zalig. Bij rustige ritjes, niet sneller dan 90km/u, het dakje open en genieten. Als het sneller gaat, lange snelwegritten bv, is de airco plezanter. Lekker koel zonder bijgeluiden!
Zo doe ik het ook met de touran. Vaak ook binnendoor naar huis omdat het leuker is met wat verse lucht na een hele dag in een kantoor met airconditioning.
Bij mij in de zomer bij 30 graden is autostrade goed te doen.... Achter ramen op een kleine kier, middelste verluchtingsroosters open. En das voldoende. Op de gewone wegen is het altijd genieten met ramen open
Special request voor de liefhebber van een Lagonda, NIET TE KOOP, :dsc_0073.jpgdsc_0074_0.jpgdsc_0078_2.jpgdsc_0093.jpgdsc_0090.jpg
Dat was de dag dat ik er heerlijk meer naar huis reed, rijdt als een Rolls of Bentley, ronkt als een Corvette.........en als men de paardjes eens de sporen geeft.....binnen juist een diep gebrom.
Momentele daily voor de complete revisie, is ja een trekpaardje :DSC_0005.jpgDSC_0016a.jpgDSC_0006.jpg
Rijdt ondertussen gereviseerd alweer in afwachting van de plaat.......bijna aan de 400.000 kms, tot nu toe een kapot mazoutpompke maar ze is wel compleet " ueberholt " ondertussen.
Thanks, zijn beide origineel maar de SEC had onder zijn planken serieus roest, en nergens geen blaasje te bespeuren, het interieur blijft maar de complete tapijten en de middenconsole met het houtwerk wordt fabrieksnieuw vervangen alsook de deurpanelen en allerlei kleinkraam, technisch krijgt hij dan een behandeling bij AMG zonder uiterlijke vermerkingen alleen op de papieren en een markering in de wagen en natuurlijk de motor + aanpassing van de boite, remmen, tacho, banden, etc...... PK,s houdt ik liever nog voor mezelf.
Kzal dan wel eens als underdog braafkes aan de lichten staan naast een 2013 of 2014 toy met veel power.........we zien wel. In ieder geval zal hij er als een gans normale SEC 560 uitzien met voor de " kenners" de paar gewijzigde details obligatorisch aan AMG.
Ik rijd waarschijnlijk volgende week donderdag en vrijdag eens op en af naar good old Germany met hopelijk de E 500 ( als ik eindelijk mijn platen mag en kan ontvangen) mocht er iemand goesting hebben mee te bollen? Waarschijnlijk zal er kort een bezoekske bij AMG bijzitten.
Op de terugweg wil ik me nog een E24 B7 turbo aankijken van een sterfgeval in Baden-Baden.
Tja, het is niet met veel andere wagens te vergelijken, alleen jammer dat het model meer negatieve bijval heeft dan positieve.......het is en blijft een exoot.
Na al die jaren werkt alles eenvoudig op knip.... sleutel, contact en nog niet helemaal gedraaid en is al weg.......alleen dat rhd is soms beu, er rijden hier veel egoïstische en agressieve chauffeurs rond.
Bobo, thanks voor het plaatsen van de foto,s!!! Bij mij lukt het niet, by the way het is een soort torque flite automatisches getreibe . Handrem zit rechts van de bestuurdersstoel onderaan.
Vandaag deze aangeboden gekregen en aan, t zweten want ik wil eerst die scheiding achter me.aston-martin-lagonda-v8_key_10.jpg
Comment