Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik vind schuifdak en airco gecombineerd zalig. Bij rustige ritjes, niet sneller dan 90km/u, het dakje open en genieten. Als het sneller gaat, lange snelwegritten bv, is de airco plezanter. Lekker koel zonder bijgeluiden!

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door The White Rider Bekijk Berichten
      Ik vind schuifdak en airco gecombineerd zalig. Bij rustige ritjes, niet sneller dan 90km/u, het dakje open en genieten. Als het sneller gaat, lange snelwegritten bv, is de airco plezanter. Lekker koel zonder bijgeluiden!
      Zo doe ik het ook met de touran. Vaak ook binnendoor naar huis omdat het leuker is met wat verse lucht na een hele dag in een kantoor met airconditioning.
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

      Comment


      • Bij mij in de zomer bij 30 graden is autostrade goed te doen.... Achter ramen op een kleine kier, middelste verluchtingsroosters open. En das voldoende. Op de gewone wegen is het altijd genieten met ramen open
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

        '85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

        '68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

        Comment


        • Special request voor de liefhebber van een Lagonda, NIET TE KOOP, :dsc_0073.jpgdsc_0074_0.jpgdsc_0078_2.jpgdsc_0093.jpgdsc_0090.jpg
          Dat was de dag dat ik er heerlijk meer naar huis reed, rijdt als een Rolls of Bentley, ronkt als een Corvette.........en als men de paardjes eens de sporen geeft.....binnen juist een diep gebrom.
          Last edited by ; 28/02/2014, 18:17.

          Comment


          • de rest :dsc_0064.jpgdsc_0067_1.jpgdsc_0083_0.jpg

            Comment


            • en mijn SEC,tje nu in goede handen in Sindelfingen, begin Mei haal ik ze terug :560sec 2.jpg560sec.jpg560sec3.jpg560sec4.jpg560sec5.jpg

              Comment


              • Maar mijn plaat voor de 500 van de week : NJET!

                Comment


                • Momentele daily voor de complete revisie, is ja een trekpaardje :DSC_0005.jpgDSC_0016a.jpgDSC_0006.jpg
                  Rijdt ondertussen gereviseerd alweer in afwachting van de plaat.......bijna aan de 400.000 kms, tot nu toe een kapot mazoutpompke maar ze is wel compleet " ueberholt " ondertussen.

                  Comment


                  • De Lagonda is wel in zeer goede staat. En de buitenkleur van de SEC is ook jummie.

                    Comment


                    • Thanks, zijn beide origineel maar de SEC had onder zijn planken serieus roest, en nergens geen blaasje te bespeuren, het interieur blijft maar de complete tapijten en de middenconsole met het houtwerk wordt fabrieksnieuw vervangen alsook de deurpanelen en allerlei kleinkraam, technisch krijgt hij dan een behandeling bij AMG zonder uiterlijke vermerkingen alleen op de papieren en een markering in de wagen en natuurlijk de motor + aanpassing van de boite, remmen, tacho, banden, etc...... PK,s houdt ik liever nog voor mezelf.

                      Kzal dan wel eens als underdog braafkes aan de lichten staan naast een 2013 of 2014 toy met veel power.........we zien wel. In ieder geval zal hij er als een gans normale SEC 560 uitzien met voor de " kenners" de paar gewijzigde details obligatorisch aan AMG.
                      Ik rijd waarschijnlijk volgende week donderdag en vrijdag eens op en af naar good old Germany met hopelijk de E 500 ( als ik eindelijk mijn platen mag en kan ontvangen) mocht er iemand goesting hebben mee te bollen? Waarschijnlijk zal er kort een bezoekske bij AMG bijzitten.
                      Op de terugweg wil ik me nog een E24 B7 turbo aankijken van een sterfgeval in Baden-Baden.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door One life-live it Bekijk Berichten
                        de rest :[ATTACH=CONFIG]102095[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102096[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102097[/ATTACH]

                        Wat is een lagonda toch hemels

                        Comment


                        • Tja, het is niet met veel andere wagens te vergelijken, alleen jammer dat het model meer negatieve bijval heeft dan positieve.......het is en blijft een exoot.
                          Na al die jaren werkt alles eenvoudig op knip.... sleutel, contact en nog niet helemaal gedraaid en is al weg.......alleen dat rhd is soms beu, er rijden hier veel egoïstische en agressieve chauffeurs rond.

                          Comment


                          • Om in de stemming te blijven, mijn fiatje op verlof als tentoonstellingsstuk

                            mijn fiatje in dusseldorf.jpgmijn fiatje in dusseldorf.jpgmijn fiatje in dusseldorf.jpg

                            Comment


                            • Stuk voor stuk schitterende wagens :Inlove:

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door One life-live it Bekijk Berichten
                                Om in de stemming te blijven, mijn fiatje op verlof als tentoonstellingsstuk

                                [ATTACH=CONFIG]102111[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102112[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102113[/ATTACH]
                                Knape auto's heb je! Jij bent echt een aanwinst voor het forum.
                                2012 Abarth 500 'esseesse'

                                Comment




                                • 3 trappers en een versnellingspook die sequentiel lijkt

                                  560 sec zonder leer, want das ordinair...prachtig, zie je niet vaak

                                  Comment


                                  • de handremtrapper die raar gepositioneerd lijkt op foto zal't wel zijn

                                    (kan ook niet want de gas blijft links staan)

                                    Comment


                                    • Wauw wat een uitzonderlijke wagens! Stunning

                                      Sent from my C5503 using Tapatalk
                                      1984 BMW M635CSi F u n
                                      1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

                                      Comment


                                      • Bobo, thanks voor het plaatsen van de foto,s!!! Bij mij lukt het niet, by the way het is een soort torque flite automatisches getreibe . Handrem zit rechts van de bestuurdersstoel onderaan.
                                        Vandaag deze aangeboden gekregen en aan, t zweten want ik wil eerst die scheiding achter me.aston-martin-lagonda-v8_key_10.jpg

                                        Comment


                                        • Ferm Lagonda! Tijdjet erug hier een identieke bij Audi zien wegrijden, heel knap!
                                          Leuk wagenpark.
                                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

                                          1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

                                          2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

                                          2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X