Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hoeveel zou je er bv wel voor geven?
1000 minder? 1500 minder?
1900 ofzo, het kleur van die deur verschilt gewoon te veel, die velgen zijn niet correct.
Als dit nu in orde was geweest en de prijs wordt met facturen en onderhoudsboekjes is dat op zich geen probleem zou ik die prijs wel correct kunnen vinden.
1900 ofzo, het kleur van die deur verschilt gewoon te veel, die velgen zijn niet correct.
Als dit nu in orde was geweest en de prijs wordt met facturen en onderhoudsboekjes is dat op zich geen probleem zou ik die prijs wel correct kunnen vinden.
Maar wie ben ik?
Waarom staat er eigenlijk een antenne op het dak?
Correctie, 250eur, afbraakprijs, interieur versteken en pomp van niveauregeling
True. Als je een beetje je rechtervoet kan controleren met je hersenen, is dat toch best te omzeilen.
Wat ook werkt is je koppeling indrukken op het moment je de gaspedaal lost.
Iedere kar heeft een minpunt waar je je aan ergert ...
Bij de 124 is dat de bonanza en geen/of slechtgevormde opbergplaatsjes ... voor de rest heb ik niets tegen een 124 en ik zou hem echt niet kunnen missen !
Moet je er eens eentje hebben met passagiersairbag, dat is helemaal van de pot gerukt.
Toch wel veel parcourskennis vermoed ik, maar hierin zie je wel dat die dingen nog een erg goede wegligging hebben
En dan gewoon op 8-loch en met zo'n reflecterende band tussen de lichten
dit is 1 van de hoofdredenen waarom ze zeggen een benz heeft een kutmanuele bak, nog steeds
is veelal niet echt, maar toevallige chauffeurs hebben er gelijk last van
Ikzelf wordt nooit geconfronteerd met bonanza. Als je er mee rijdt zoals het moet dan gebeurt dat inderdaad gewoonweg niet.
Mijn vriendin kan omwille van bonanza absoluut niet met die 240D rijden, gek wat er gebeurt als ze dat toch probeert.
Vandaag een propere donkerblauwe (of zwarte, 't was al donker aan het worden) 190D 2.5 op 8-lochs zien staan aan het station in Roeselare. Me gusta.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment