Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
    Stripautooke
    zeg maar "bitmap"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      geen domme tjoening spoilers etc,
      alleen domme verlaging
      en wat is het eigenlijk? een 200D?

Comment

• Velgen zijn best leuk, verlaging is belachelijk.

Comment

• Is ook een braaf kleur, helemaal niet passend bij tjoening, maar bij diesel, automaat en cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
            Is ook een braaf kleur, helemaal niet passend bij tjoening, maar bij diesel, automaat en cc
            Liever zo'n kleur dan fel groen of oranje zoals meneer 'ik heb 1km aan kabels in m'n 190'.

Maar als het een 200D is, is het wel een beetje stom ja, hoewel de leuze 'slow and low, that is the tempo' van de Beastie Boys dan wel erg letterlijk genomen kan worden.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Maar als het een 200D is, is het wel een beetje stom ja
              Stom zou vooral zijn mocht het een dikke benzine zijn.
              Daar sta je dan: "Ja, normaal gezien heb ik een heel vlotte auto, maar nu kan dat niet meer"

Comment

Liever zo'n kleur dan fel groen of oranje zoals meneer 'ik heb 1km aan kabels in m'n 190'.
                uiteraard, ik ben dan ook niet voor tjoening

Comment

Daar sta je dan: "Ja, normaal gezien heb ik een heel vlotte auto, maar nu kan dat niet meer"
                  just
                  124 en perfectie, dat is een 500E

Comment

Is ook een braaf kleur, helemaal niet passend bij tjoening, maar bij diesel, automaat en cc
                    Dat maakt het net zo grappig. Het typische verwachtingspatroon doorbreken.

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    just
                    124 en perfectie, dat is een 500E
                    Ik wou dat ik hier iets tegenin kon brengen, maar dat is er niet.

Comment

f*ck die prijs!

Comment

• T + 500 + airco + blauw leder + hout

nu nog extra zitjes in de koffer en tis een droom

Comment

T + 500 + airco + blauw leder + hout

nu nog extra zitjes in de koffer en tis een droom
                          100 euro à 200 euro op ebay en zelf inbouwen. Klaar! Ik wil liever die dopplero : imo nuttiger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                            100 euro à 200 euro op ebay en zelf inbouwen. Klaar!
                            inclusief gordelsysteem ?

Comment

inclusief gordelsysteem ?
                              Zorgen dat je alles hebt hé

Voorbereidingen tot inbouw zullen wel al voorzien zijn (dus gaten waar nodig : alleen weten te vinden)

Comment

• Dat is geen 500 hé. Dat is een 300TE-24.

Comment

Waarom zou dat niet meer kunnen?

Als dat een deftige verlaging is zou die juist veel leuker en sneller en strakker rond de bocht moeten gaan. Het enige wat in kan bedenken is dat sommige vluchtheuvels trager genomen zullen worden ... nu ja een goede verstevigde bodemplaat kan daar ook soelaas bieden.

Lelijk is die 124 imo niet maar persoonlijker zou ik gestopt zijn bij sportline hoogte in combinatie met een ori velg (8loch of gulli).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                                    Waarom zou dat niet meer kunnen?

Als dat een deftige verlaging is zou die juist veel leuker en sneller en strakker rond de bocht moeten gaan. Het enige wat in kan bedenken is dat sommige vluchtheuvels trager genomen zullen worden ... nu ja een goede verstevigde bodemplaat kan daar ook soelaas bieden.

Lelijk is die 124 imo niet maar persoonlijker zou ik gestopt zijn bij sportline hoogte in combinatie met een ori velg (8loch of gulli).
                                    Ah, maar ik heb het hier niet over een deftige verlaging
                                    Die bruine dat hier staat, no way dat die nog goed rijdt.
                                    Als uw auto zo laag hangt moet uw hij hard staan ook of uw banden en onderkant zullen slepen bij het minste.

Comment

• Die benz die benzfreak postte zal wellicht (hopelijk) op luchtvering staan.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                      X