Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Had deze ook al opgemerkt, prijs zal wel wat veel zijn maar ja discutable zekers.
in de foto's zie je ook dat er precies geknoeid is met de achterlichten, ene keer zijn ze wit andere keer fumez?
Verder een leuke wagen maar er is mij verteld dat de 300D wat te luidruchtig van motor zou zijn?
Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Heb met de w124 eens even de baan op geweest om toch eens te voelen hoe die rijdt en eventuele gebreken te ontdekken en het is al van dat!
Rijden doet die slee echt wel soepel en met zo een platten diesel geeft het nooit een gevoel tot zot rijden ( is ook niet echt mogelijk )
Maar toch een belangrijk iets zit in het dashboard meer bepaald de brandstofmeter en de km-teller
De brandstofmeter gaat naar beneden of naar halve bak als je het contact uit of aan zet dus op het eerste zicht prima, maar ik heb zeker 150km gereden en de meter staat nog steeds hetzelfde. ik ben voor de zekerheid dan maar gaan tanken en nog blijft hij in het midden staan ;(
Ook tellen de km niet bij op de klok, staat nu op 170.440 en de dagteller op nul en er komt niets bij! verder werkt alles naar behoren zoals klokje en snelheid en oliedruk en toerenteller.
Iemand een idee? zou de brandstofmeter niet mankeren in de tank door dat hij toch op het dash beweegt?
Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Heb met de w124 eens even de baan op geweest om toch eens te voelen hoe die rijdt en eventuele gebreken te ontdekken en het is al van dat!
Rijden doet die slee echt wel soepel en met zo een platten diesel geeft het nooit een gevoel tot zot rijden ( is ook niet echt mogelijk )
Maar toch een belangrijk iets zit in het dashboard meer bepaald de brandstofmeter en de km-teller
De brandstofmeter gaat naar beneden of naar halve bak als je het contact uit of aan zet dus op het eerste zicht prima, maar ik heb zeker 150km gereden en de meter staat nog steeds hetzelfde. ik ben voor de zekerheid dan maar gaan tanken en nog blijft hij in het midden staan ;(
Ook tellen de km niet bij op de klok, staat nu op 170.440 en de dagteller op nul en er komt niets bij! verder werkt alles naar behoren zoals klokje en snelheid en oliedruk en toerenteller.
Iemand een idee? zou de brandstofmeter niet mankeren in de tank door dat hij toch op het dash beweegt?
Vlotter in de tank zal defect zijn, heb dat toen ook laten herstellen bij mijne.
Kilometertellerbak zal waarschijnlijk ook defect zijn als hij niet bijtelt. Als je een tweedehandse koopt, best ene van hetzelfde type nemen (250d manueel bijv. van hetzelfde jaartype). Die is bij mij ook al eens vervangen, ik heb een verschil van 18K tov de originele kms, als we aannemen dat het correct is vervangen en er niet is gesjoemeld.
Pa van de kanten van Maaseik en zoon is de restaurateur?
Zijn eens een nieuw setje W202 velgen komen ophalen met deze wagen. Zeer vriendelijke en gepassioneerde mensen.
17 inch dan toch maar omdat ik 18 inch iets te veel Johnny gehalte vind.
Vandaag naar Wheelrepair gebracht om geheel te vernieuwen en rand te laten polijsten
Nu nog een setje verlagingsveren en de Leuvense stoof is klaar
Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Mijn ouders hun sleutel van de w202 is kapot.
Dat is een lasercutkey. Er rest nog maar 1 sleutel, als die dus niet meer werkt kunnen we niet meer in de auto.
Graag zouden we deze lasercutkey dus willen laten repareren. Moet dit bij een officiele mercedes dealer?
Ik heb gehoort dat zo een lasercutkey behoorlijk duur is.
Zelf heb ik hem al opengehaald en de chip eruit gehaald, maar zie ik niets los zitten of dergelijke.
Mijn ouders hun sleutel van de w202 is kapot.
Dat is een lasercutkey. Er rest nog maar 1 sleutel, als die dus niet meer werkt kunnen we niet meer in de auto.
Graag zouden we deze lasercutkey dus willen laten repareren. Moet dit bij een officiele mercedes dealer?
Ik heb gehoort dat zo een lasercutkey behoorlijk duur is.
Zelf heb ik hem al opengehaald en de chip eruit gehaald, maar zie ik niets los zitten of dergelijke.
Ik weet dat bij nieuwere sleutels een kleine reserve sleutel uit die sleutel kan klikken om de deuren open te krijgen... weet nu niet of dat bij de W202/W210 zo was ...
Comment