Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik denk dat niet.
Zelf een perfect onderhouden taxi kent ooit een einde. Je kan niet alles vervangen, en alles is wel ongeveer versleten dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk herinner mij het testverslag van zo'n E200 cabrio nog uit Autogids. Werd aan de verkeerslichten eruit gereden door een Renault Twingo.
Die wagen was veel te zwaar voor zo'n lichte motor.
eigelijk was er geen kommentaar op de lichte motor...motor/versnellingsbak was top voor een cabrio
36.6 op de km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk denk dat niet.
Zelf een perfect onderhouden taxi kent ooit een einde. Je kan niet alles vervangen, en alles is wel ongeveer versleten dan.
Omgekeerd kan ook waar zijn. Mijn 300TD heeft zelden onderhoud gekend, en is op die half miljoen km best betrouwbaar gebleken.
"Een auto heeft stipt onderhoud gehad, dus is die sowieso goed!" of "Oei oei, die auto heeft geen onderhoudshistoriek, dus daar zullen wel grote kosten aan zijn!"
Zwart/wit denken is niet leuk. En niet realistisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOmgekeerd kan ook waar zijn. Mijn 300TD heeft zelden onderhoud gekend, en is op die half miljoen km best betrouwbaar gebleken.
"Een auto heeft stipt onderhoud gehad, dus is die sowieso goed!" of "Oei oei, die auto heeft geen onderhoudshistoriek, dus daar zullen wel grote kosten aan zijn!"
Zwart/wit denken is niet leuk. En niet realistisch.
Betrouwbaar en goede staat zijn niet persé gelijk.
Groen/blauw denken is inderdaad beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenGroen/blauw denken is inderdaad beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenMaar bij goed en regelmatig onderhoud zou hij na die 500k km toch in betere staat geweest zijn.
Betrouwbaar en goede staat zijn niet persé gelijk.
Groen/blauw denken is inderdaad beter.
Dat is zeker waar. Betere staat kan altijd, zeker bij karren met die kilometerstanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is zeker waar. Betere staat kan altijd, zeker bij karren met die kilometerstanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenMaar bij goed en regelmatig onderhoud zou hij na die 500k km toch in betere staat geweest zijn.
Betrouwbaar en goede staat zijn niet persé gelijk.
Groen/blauw denken is inderdaad beter.
Wij hebben klanten die wel regelmatig op onderhoud komen, maar herstellingen niet laten uitvoeren.
En zo koop je uiteindelijk dus ook een kat in de zak.
Van mijn auto is ook niets van historiek bekend, maar motorisch absoluut geen problemen.
De SL die ik had had een volledige onderhoudshistoriek, maar die motor was bijlange niet zo gezond als die van de 190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLigt eraan.
Wij hebben klanten die wel regelmatig op onderhoud komen, maar herstellingen niet laten uitvoeren.
En zo koop je uiteindelijk dus ook een kat in de zak.
Van mijn auto is ook niets van historiek bekend, maar motorisch absoluut geen problemen.
De SL die ik had had een volledige onderhoudshistoriek, maar die motor was bijlange niet zo gezond als die van de 190
De mijne had een onderhoudsboek tot 300k en redelijk wat facturen. Ik heb er toch nog wat kosten ingestoken, maar had toch al een idee van wat ik in huis haalde. Nog geen klachten.
Als je particulier koopt kun je veel leren aan de verkoper, bij een garage niet.
Daar kan je niet zien of het een pietje precies of liefhebber was of een marginaal, de vorige eigenaar dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe SL die ik had had een volledige onderhoudshistoriek, maar die motor was bijlange niet zo gezond als die van de 190
24v naft vs oude garde diesel ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenen is het uit te sluiten dat het aan de gevoeligheden van de motor liggen?
24v naft vs oude garde diesel ?
Comment
-
Zou het een turbo zijn? Of gewoon een andere gardebou er op gezet... ?
Comment
-
Da's niet veel geld. Best eens mailen?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeb je de schade gezien, Sjareltje?
Economisch behoorlijk perto
Ik ging er van uit dat je die gewoon als goedkope daily kar zou gebruiken ofzo.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...t-63041084.htm
Zou het een turbo zijn? Of gewoon een andere gardebou er op gezet... ?
Heeft waarschijnlijk al een hard leven achter de rug....of zouden ze er kokos-matten in gelegd hebben?
Comment
Comment