Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Veerbollen hebben geen enkele invloed op de rijhoogte achteraan.
Zelfs als een veerbol volledig gasloos is zal zo'n kist nog steeds op de juiste juiste hoogte hangen.
Ik meen mij te herinneren dat ie lager hing in het begin dat ik hem had en hoger na het vervangen van de veerbollen....jammer dat ik momenteel de foto's van in het begin niet kan bekijken door het vernieuwde forum. Ik kan mij natuurlijk vergissen.
Official Music Video remastered in 4K for The Notorious B.I.G. feat. Pam Long - "Hypnotize" Director: Paul Hunter & Sean "Puffy" CombsJoin The Christopher Wa...
Ik meen mij te herinneren dat ie lager hing in het begin dat ik hem had en hoger na het vervangen van de veerbollen....jammer dat ik momenteel de foto's van in het begin niet kan bekijken door het vernieuwde forum. Ik kan mij natuurlijk vergissen.
Als dat écht zo was, dan wil dat gewoon zeggen dat er niet voldoende olie in het circuit zat doordat de veerbollen vol olie zaten. M.a.w. de pomp kon niet voldoende compenseren.
De rijhoogte van de achteras wordt enkel en alleen geregeld door de regelaar (bediend door de stang op de stabilisator).
Als dat écht zo was, dan wil dat gewoon zeggen dat er niet voldoende olie in het circuit zat doordat de veerbollen vol olie zaten. M.a.w. de pomp kon niet voldoende compenseren.
De rijhoogte van de achteras wordt enkel en alleen geregeld door de regelaar (bediend door de stang op de stabilisator).
Wanneer komt er teveel olie in de veerbollen? Gas lekt weg ofzoiets? (ik heb er al wat overgelezen toen, maar terug vergeten ook)
Comment