Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het is ozo fijn dat je je kar kontenu 100% output mag laten geven

een 190d 2.5 heeft al enorm veel overschot op dat gebied

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
      Pff als het druk is en ik hou het verkeer tegen omdat ik trager optrek, dan trek ik mij dat niet aan, ze moeten maar geluld hebben ik waarschuw de mensen met mijn 200D op de kofferklep Gert1 niet !
      we doen niet anders!

Comment

• manjifiek

Comment

Pff als het druk is en ik hou het verkeer tegen omdat ik trager optrek, dan trek ik mij dat niet aan, ze moeten maar geluld hebben ik waarschuw de mensen met mijn 200D op de kofferklep Gert1 niet !
          Ik hou enkel wat op als m'n slee nog koud staat, warm kan ik meestal redelijk goed mee maar dan moet ik me toch af en toe wat forceren (veel gas en schakelen bij 3000 rpm).
          Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          het is ozo fijn dat je je kar kontenu 100% output mag laten geven

een 190d 2.5 heeft al enorm veel overschot op dat gebied
          In België valt dat allemaal goed mee maar vanaf het bergop gaat is het alle hens aan dek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Ik hou enkel wat op als m'n slee nog koud staat, warm kan ik meestal redelijk goed mee maar dan moet ik me toch af en toe wat forceren (veel gas en schakelen bij 3000 rpm).
            Schakel jij bij 3000 rpm al? Dan begint die pas te trekken ...

Forceren is bij mij de versnelling volledig uitrijden.
            Die letzten Worte ...
            ... eines Diesel-Fahrers:
            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
              Schakel jij bij 3000 rpm al? Dan begint die pas te trekken ...

Forceren is bij mij de versnelling volledig uitrijden.
              Vanaf 2500 rpm vind ik het niet meer chill rijden en om echt mooi mee te zijn vanuit 0 moet ik toch meer toeren maken. Als er geen verkeer is en ik rij relax is dat vaak op 2000 toeren schakelen. Als hij warm staat gaat hij wel vaak naar 4000 rpm+ het is gewoon te leuk Het leukste is in 2de of eerste 3000 rpm aanhouden en dan plots planken, de gasrespons en de oppak dan is heerlijk
              Hoe rij jij met de 190D, want naar het schijnt ga jij daar echt wel snel mee?

Comment

• Trouwens

Comment

• Ik rij meestal op de vlaamse wegen rustig ... daarmee wil ik zeggen dat ik op de 40km/h meestal in 3de zit en vanaf 60-70km/h in 4de... rustig cruisen en genieten tijdens het drukke verkeer

Op de bochtige eifelwegen durf ik wel een wat meer planken en de hoge (max) toeren op te zoeken ... de sound van een 200D (voor een diesel)
                  Als je zowat sportiever rijdt met een 200D verschiet je er ook van dat het kwa traagheid serieus goed meevalt... en nu denk iedereen weer, WV. is aant zagen
                  Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Wéévéé kan nie méé olé olé

Comment

Trouwens

Dik. Behalve schuifdak...

Comment

Ik rij meestal op de vlaamse wegen rustig ... daarmee wil ik zeggen dat ik op de 40km/h meestal in 3de zit en vanaf 60-70km/h in 4de... rustig cruisen en genieten tijdens het drukke verkeer

Op de bochtige eifelwegen durf ik wel een wat meer planken en de hoge (max) toeren op te zoeken ... de sound van een 200D (voor een diesel)
                        Als je zowat sportiever rijdt met een 200D verschiet je er ook van dat het kwa traagheid serieus goed meevalt... en nu denk iedereen weer, WV. is aant zagen
                        steek er gewoon al een 250 in en je piept al anders en vraagt je af waarom je ooit zitten zeveren hebt over de korte termijn prestaties van een 200.

Comment

Als hij warm staat gaat hij wel vaak naar 4000 rpm+ het is gewoon te leuk Het leukste is in 2de of eerste 3000 rpm aanhouden en dan plots planken, de gasrespons en de oppak dan is heerlijk
                          Hoe rij jij met de 190D, want naar het schijnt ga jij daar echt wel snel mee?
                          Leuk he, beetje zoals een atmo naft zijn?

Comment

• Mercedes-Benz-E-Class_Estate_1988_1600x1200_wallpaper_0a.jpg
                            is en blijft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

is en blijft
                              Goddelijk. Rood

Mist enkel oranje pinkers!!

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Goddelijk. Rood

laat jij die dan staan? Mij best : dan neem ik die.

Comment

Goddelijk. Rood
                                  uhm ... Ian ... Dat is nu eens effectief post-'93 mopfl II. witte pinkers zijn op deze dan weer normaal....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                    laat jij die dan staan? Mij best : dan neem ik die.
                                    Daarvoor zou ik een auto niet laten staan, maar 't gaat hier niet over een advertentie he.

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                    uhm ... Ian ... Dat is nu eens effectief post-'93 mopfl II. witte pinkers zijn op deze dan weer normaal....
                                    Post 93 dinges of niet, blijft lelijk, want de achterste lichten bevatten ook nog oranje pinkers.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Post 93 dinges of niet, blijft lelijk, want de achterste lichten bevatten ook nog oranje pinkers.
                                      true
                                      maar dat is nu eenmaal ori denken.
                                      Last edited by ; 14/05/2012, 17:51.

Comment

• Vlotjes!

Comment

Working...
                                        X