Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Met de 300TD stampen = absolute MAX 10-11 liter (maar dat is praktisch ondoenbaar op 1 tank)
Met 300TE stampen = 15-17 liter.
Maar de TD nodigt wel meer uit tot stampen dan de TE. Wss mede door de automaat in Eco op die laatste.
Het gebrek aan koppel op de benzine enerveert mij wel vaak. Maar daarvoor komt er dus die oplossing.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit een 124 gereden heb die zo tof rijdt als de 300TD. Die kar was echt een drivers-auto.
Gebrek aan koppel in een 3L M103? Ik moet iets vreselijk verkeerd doen of iets vreselijk missen maar ik heb nooit het gevoel dat ik iets mis met die motoren.
Ok het is geen koppelmonster hé maar 't is niet dat je altijd hogere regionen van je rpm meter moet gaan opzoeken om mee te kunnen hé? 3K toeren volstaat meestal wel.
Ps: Begrijp nog altijd niet waarom uwen 124 en mijn 124 een langere ratio hebben dan mijn 126.
Comment