Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende diesels rijden lekkerder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende diesels rijden lekkerder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenHmm, Stebenz 300CE vond ik anders zijdezacht, altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Heb je nu een 300TD en 300TE?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende diesels rijden lekkerder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ben trots, wat een benz toch
geen show, alleen wat laag maja das door de turbo's, zeg maar
laat je de kat(s) zitten?
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDie nummerplaat herken ik uit een ander topic
Pff, overladen met opties
Zijn dat verwarmde elektrische zetels?
7-zitter
Is dit een origineel Belgische auto? Nee toch?
Verlaging afkomstig van de 300TD?
Enkel versterkte verwarmde orthopedische zetels, geen elektrische.
Is Duitse auto.
Verlaging = slijpschijf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIk zou moeten zeggen, matteus, het onding heeft geen leder!
Maar jeezes ... niet-nor-maal die kar
Leder moet ik écht niet hebben op een 124.
500E is enige uitzondering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ian Bekijk Berichtensuper vet op die hoogte.. Dikheid
Heb je nu een 300td en 300te?
300e
300td
300te
190e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenTuurlijk niet man!
Wel als je gaat tanken.
Met de 300TD stampen = absolute MAX 10-11 liter (maar dat is praktisch ondoenbaar op 1 tank)
Met 300TE stampen = 15-17 liter.
Maar de TD nodigt wel meer uit tot stampen dan de TE. Wss mede door de automaat in Eco op die laatste.
Het gebrek aan koppel op de benzine enerveert mij wel vaak. Maar daarvoor komt er dus die oplossing.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit een 124 gereden heb die zo tof rijdt als de 300TD. Die kar was echt een drivers-auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVerlaging = slijpschijf.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten300e
300td
300te
190e
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten300e
300td
300te
190e
waarvan drie dus ofwel nu of wel straks op druk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIs dat zo door de keuring geraakt?
En normaal gaat dat geen problemen geven. Kan je niet zien.
Plus het zijn originele veren... dus wat gaan ze doen...
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenwaarvan drie dus ofwel nu of wel straks op druk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWel als je gaat tanken.
Met de 300TD stampen = absolute MAX 10-11 liter (maar dat is praktisch ondoenbaar op 1 tank)
Met 300TE stampen = 15-17 liter.
Maar de TD nodigt wel meer uit tot stampen dan de TE. Wss mede door de automaat in Eco op die laatste.
Het gebrek aan koppel op de benzine enerveert mij wel vaak. Maar daarvoor komt er dus die oplossing.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit een 124 gereden heb die zo tof rijdt als de 300TD. Die kar was echt een drivers-auto.
Gebrek aan koppel in een 3L M103? Ik moet iets vreselijk verkeerd doen of iets vreselijk missen maar ik heb nooit het gevoel dat ik iets mis met die motoren.
Ok het is geen koppelmonster hé maar 't is niet dat je altijd hogere regionen van je rpm meter moet gaan opzoeken om mee te kunnen hé? 3K toeren volstaat meestal wel.
Ps: Begrijp nog altijd niet waarom uwen 124 en mijn 124 een langere ratio hebben dan mijn 126.
Comment
Comment