Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    Gert zei zoiets voor zijn verzekering:

    <23 jaar vemogensgrens
    <25 jaar aankoopprijsgrens ik dacht nieuw <25000€
    Och, hangt af van firma toch?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
      Och, hangt af van firma toch?
      ja hoor

      Comment


      • Mmm, zo'n half houten stuurtje is toch wel leuk...
        1984 BMW M635CSi F u n
        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

          20 000eur verschil met een w211, hmmm daar kun je al wat benzine voor betalen.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
            20 000eur verschil met een w211, hmmm daar kun je al wat benzine voor betalen.
            zwijgt gij smeerlap!
            mij aan het terugpakken op mijn lederopmerking?
            is wel echt serieuze taks, zeker nog kosten aan, geen echt leder, veel km's, kleiner en minder zekerheid om op reis te gaan.
            En uiteindelijk roest dat ook

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
              zwijgt gij smeerlap!
              mij aan het terugpakken op mijn lederopmerking?
              is wel echt serieuze taks, zeker nog kosten aan, geen echt leder, veel km's, kleiner en minder zekerheid om op reis te gaan.
              En uiteindelijk roest dat ook
              Allemaal flauwe excuses, een echte reden zou zijn dat een w211 toch nog een stuk veiliger is wanneer je in een serieus ongeluk verzeilt raakt. Wat natuurlijk belangrijk is als je zoiets kostbaars als uw gezin erin vervoerd.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                Allemaal flauwe excuses, een echte reden zou zijn dat een w211 toch nog een stuk veiliger is wanneer je in een serieus ongeluk verzeilt raakt. Wat natuurlijk belangrijk is als je zoiets kostbaars als uw gezin erin vervoerd.
                zo is dat inderdaad
                (en toch is het wat kleiner, zo een w124 )
                Last edited by ; 17/01/2012, 21:33.

                Comment


                • Wat opviel is dat enkel de coupes (de mijnen en die van Gert) op de meet bevestigingspunten hadden voor bagages. De sedans niet. raar

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    maar een heel goed voorbeeld van weinig verschil

                    zeg Ian, is de nieuwprijs van de wagen ook niet belangrijk naast vermogen?
                    Want dan ben je wel beetje "bescheten" met zo een kar
                    Nope, bij mij niet.

                    Nuja, 't is toch nog de moment niet om er weer een kar bij te nemen.

                    E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                      Och, hangt af van firma toch?
                      'k heb bij 6 firma's gehoord...allemaal hetzelfde als ge door bleef vragen.

                      Bij sommige is dat niet geschreven, maar dan gaat de premie exponentiel naar boven, bij andere is het niet mogelijk.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                        Extreem duur toch?
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                        Comment


                        • niet als je bvb vergelijkt met een m535i e28 van hier op't forum

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                            Extreem duur toch?
                            niet zozeer als dat de rijklare prijs is (na opkuiswerk en onderhoud en lijken)

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              niet als je bvb vergelijkt met een m535i e28 van hier op't forum
                              Vind ik ook, e28 is nochtans een machtige auto, maar ie was een beetje te 'individual' voor mij.
                              8000eur dan nog, misschien wat exclusief maar daarom niet meer de moeite.
                              Als ie tip top is vind ik dat als liefhebber doenbaar, die 300TE.

                              Comment


                              • Ik heb via via gehoord dat als je een m.b.124 break uit b.v Duitsland invoert die daar al als lichte vracht is ingeschreven dat dat dan zo kan blijven na invoer; ik zou geinteresseert zijn in liefst een goede 250 of eventueel een 300 diesel en heb dat al eens tevergeefs geprobeerd omdat Mercedes Belgie hiervoor geen nieuwe gelijkvormigheidsattesten meer afgeeft terwijl veel andere merken dit wel nog doen. Technisch zou het voor de auto-keuring wel kunnen. Wie weet hier het fijne van? Rijden er nog van die lichte vracht breaks rond in Belgie en/of NL?

                                Comment


                                • Als die duitse karren een europees gelijkvormigheidsattest hebben is er geen enkel probleem.

                                  Comment


                                  • Ik zou de kachelmotor willen uitbouwen ( as piept), ik heb gelezen dat er 2 mogelijkheden zijn : vooraan een gat maken, of het dashboard binnenin demonteren. Ik ga voor optie 2 omdat ik ineens gebruik ga maken om wat verlichting te repareren. Hoe kun je daar het best aan beginnen ? Gisteren ben ik langs de oogarts geweest met 'de burgermeester' , hij heeft nu 2 nieuwe kijkers, ipv die éne linker die altijd nat was. Een nieuwe set lichten (niet-origineel) kost 79 euro.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                      Ik zou de kachelmotor willen uitbouwen ( as piept), ik heb gelezen dat er 2 mogelijkheden zijn : vooraan een gat maken, of het dashboard binnenin demonteren. Ik ga voor optie 2 omdat ik ineens gebruik ga maken om wat verlichting te repareren. Hoe kun je daar het best aan beginnen ? Gisteren ben ik langs de oogarts geweest met 'de burgermeester' , hij heeft nu 2 nieuwe kijkers, ipv die éne linker die altijd nat was. Een nieuwe set lichten (niet-origineel) kost 79 euro.
                                      Ik geloof dat kan oden via de passagierskant. Onder het dashboard zit een plaat, die losmaken en dan zie je de kachelmotor zitten en dat zou je zo kunnen uitbouwen.

                                      En anders : kijk eens op w124club.nl en je zal vermoedelijk wel een antwoord met foto's kunnen lezen

                                      Comment


                                      • Ben vandaag naar die witte 300TE (1987) gaan zien.

                                        Opzich geen slechte kar denk ik, buiten lederen interieur geen opties. Roest ''valt mee''. Maar hier en daar in hoekjes en gaatjes natuurlijk wel wat. Om hem echt strak te hebben (zoals ik zou willen) ben je wel een volledige auto aan het herspuiten.
                                        Reden waarom ik hem heb laten staan is dat de motor stationair onregelmatig loopt. Kan iets kleins zijn natuurlijk, maar met zo'n KE jetronic weet je nooit. Ik heb er overigens niet mee gereden.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X