Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind die w124's maar niets eigenlijk. Ook al zijn ze de auto van mijn tijd. Maar een w124 vind ik stiekem echt een tuningbak, dit in tegenstelling tot de bmw E30 (die een fout tuningimago heeft dus daarom als bompabak moet overleven).
Al die w124's waren vroeger bompakarren, dus door die nu te tunen bewijs je stiekem mercedes een dienst, want de motoren die ze erin lepelden (de 250 turbo, de 300 turbo en alles hoger dan 300 benzines) zijn machtig sublieme blokken.
wat ervan is, van heel dat tuninggedoe : of't nou ori-amg is of kw
de dag ik de standaard benz niet meer voldoende vind en behoeft heb om te tunen, zal ik veranderen van merk
Ik vind die w124's maar niets eigenlijk. Ook al zijn ze de auto van mijn tijd. Maar een w124 vind ik stiekem echt een tuningbak, dit in tegenstelling tot de bmw E30 (die een fout tuningimago heeft dus daarom als bompabak moet overleven).
Al die w124's waren vroeger bompakarren, dus door die nu te tunen bewijs je stiekem mercedes een dienst, want de motoren die ze erin lepelden (de 250 turbo, de 300 turbo en alles hoger dan 300 benzines) zijn machtig sublieme blokken.
typisch
hoeveel keer heb je al met een gereden?
Ik geef toe dat een 124 op de eerste plaats pure deftige auto is, in plaats van een beauty / racing queen.
Maar juist daarom
los daarvan is het wel juist denk ik nu ook om een 500E te verkiezen boven een 400E. Geen beduidende meerwaarde voor een beperkte minderwaarde.
En zo blijven 300 en 500 dé benz getallen bij uitstek.
Ik zou in België nooit zo rondrijden, maar vind het ook nog vet. Dikke velg (die geen overdreven tjoening uitstraling heeft), geen domme tjoening spoilers etc, en laag bij de grond (al staat deze wel heel laag). Mooie stance.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik zou in België nooit zo rondrijden, maar vind het ook nog vet. Dikke velg (die geen overdreven tjoening uitstraling heeft), geen domme tjoening spoilers etc, en laag bij de grond (al staat deze wel heel laag). Mooie stance.
Stripautooke
Cool in 'Akira' of 'Joe Bar', maar in het echt...pffrrt.
Comment