Oorspronkelijk geplaatst door djenne00
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichtengeen domme tjoening spoilers etc,
en wat is het eigenlijk? een 200D?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIs ook een braaf kleur, helemaal niet passend bij tjoening, maar bij diesel, automaat en cc
Maar als het een 200D is, is het wel een beetje stom ja, hoewel de leuze 'slow and low, that is the tempo' van de Beastie Boys dan wel erg letterlijk genomen kan worden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMaar als het een 200D is, is het wel een beetje stom ja
Daar sta je dan: "Ja, normaal gezien heb ik een heel vlotte auto, maar nu kan dat niet meer"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenLiever zo'n kleur dan fel groen of oranje zoals meneer 'ik heb 1km aan kabels in m'n 190'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenStom zou vooral zijn mocht het een dikke benzine zijn.
Daar sta je dan: "Ja, normaal gezien heb ik een heel vlotte auto, maar nu kan dat niet meer"
124 en perfectie, dat is een 500E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIs ook een braaf kleur, helemaal niet passend bij tjoening, maar bij diesel, automaat en cc
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenjust
124 en perfectie, dat is een 500E
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenT + 500 + airco + blauw leder + hout
nu nog extra zitjes in de koffer en tis een droom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten100 euro à 200 euro op ebay en zelf inbouwen. Klaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichteninclusief gordelsysteem ?
Voorbereidingen tot inbouw zullen wel al voorzien zijn (dus gaten waar nodig : alleen weten te vinden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenStom zou vooral zijn mocht het een dikke benzine zijn.
Als dat een deftige verlaging is zou die juist veel leuker en sneller en strakker rond de bocht moeten gaan. Het enige wat in kan bedenken is dat sommige vluchtheuvels trager genomen zullen worden ... nu ja een goede verstevigde bodemplaat kan daar ook soelaas bieden.
Lelijk is die 124 imo niet maar persoonlijker zou ik gestopt zijn bij sportline hoogte in combinatie met een ori velg (8loch of gulli).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenWaarom zou dat niet meer kunnen?
Als dat een deftige verlaging is zou die juist veel leuker en sneller en strakker rond de bocht moeten gaan. Het enige wat in kan bedenken is dat sommige vluchtheuvels trager genomen zullen worden ... nu ja een goede verstevigde bodemplaat kan daar ook soelaas bieden.
Lelijk is die 124 imo niet maar persoonlijker zou ik gestopt zijn bij sportline hoogte in combinatie met een ori velg (8loch of gulli).
Die bruine dat hier staat, no way dat die nog goed rijdt.
Als uw auto zo laag hangt moet uw hij hard staan ook of uw banden en onderkant zullen slepen bij het minste.
Comment
-
Die benz die benzfreak postte zal wellicht (hopelijk) op luchtvering staan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment