Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik heb geleerd van te zwijgen als ik ergens geen verstand van heb. Hammer is de bijnaam voor de door AMG omgebouwde 300E met V8 van de S klasse in. (uiteraard nog eens stevig getuned, oa. DOHC 32 valven etc...)
Ik heb geleerd van te zwijgen als ik ergens geen verstand van heb. Hammer is de bijnaam voor de door AMG omgebouwde 300E met V8 van de S klasse in. (uiteraard nog eens stevig getuned, oa. DOHC 32 valven etc...)
Correct, een bron die normaal zelden mist, heeft mij verkeerdelijk ingelicht. Een zoekrondje op internet heeft veel duidelijkheid geschept. Machtig machine dat wel. Zou hij willen ruilen tegen mijn w123 230TE?
Correct, een bron die normaal zelden mist, heeft mij verkeerdelijk ingelicht. Een zoekrondje op internet heeft veel duidelijkheid geschept. Machtig machine dat wel. Zou hij willen ruilen tegen mijn w123 230TE?
Awel, hij wist niet dat het een AMG was. Ook omdat de ster er niet op staat.
Voor de rest wel. Die mens ging het verder eens ook uitzoeken. Tof hé
Hij wist me wel te vertellen dat één van de beatles zo een karreke gehad zou hebben.
Hij is mis, 1 van de beatles heeft een 190 AMG gehad die in het Benz museum staat. Hij weet er precies niet veel van
Je weet gewoon dat het een amg is aan het type bumpers en skirts dat er gebruikt is, typische amg look van toen. Ne zender of bbs kit ziet er gans anders uit.
Hij is mis, 1 van de beatles heeft een 190 AMG gehad die in het Benz museum staat. Hij weet er precies niet veel van
Je weet gewoon dat het een amg is aan het type bumpers en skirts dat er gebruikt is, typische amg look van toen. Ne zender of bbs kit ziet er gans anders uit.
Nee, nu ben ik fout! met dat je 190zegt, valt mijn euro! En het is Ringo Starr. Pfff, ik schrijf vandaag veel fouten en sla veel dingen door elkaar. Beter blijven liggen vanmorgen.
Comment