Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Der klopt wel iets gigantisch niet op die 190 amg van Ringo Star. Dat is een pre facelift met het eerste type penta wielen voor de kleine remmen, kleine bagetten en fase I AMG sideskirts en achterbumper maar er staat een amg fase II voorbumper op.
Kijk naar Matteus zijn 190 AMG om de correcte setup te zien. (spoilertje klopt wel met de fase 1 en pre facelift auto)
Dus is er later opgezet om weer compleet te maken denk ik maar het klopt niet.
Eum, zo in detail volg ik die zaken niet, maar ik vermoed en gok, dat het misschien is omdat de originele bumper beschadigt is of zo (alhoewel het dan een dwaze fout is van mercedes om zo te vergissen).
Witte 250D uit 04-1987 (dus taksvrij ) met als enige optie een armsteun.
Hier en daar wat roest, maar tweede eigenaresse sinds 1995 en technisch echt wel ok. Juist afgekeurd op één draagarmpje. Morgen eens fixen.
Gaat gebruikt worden als extra auto om eens mee naar 't containerpark te rijden etc.
Witte 250D uit 04-1987 (dus taksvrij ) met als enige optie een armsteun.
Hier en daar wat roest, maar tweede eigenaresse sinds 1995 en technisch echt wel ok. Juist afgekeurd op één draagarmpje. Morgen eens fixen.
Gaat gebruikt worden als extra auto om eens mee naar 't containerpark te rijden etc.
Comment