Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    evidamente

500E
    ...
    echt
    ...
    ik moet dat hebben ooit
    ...
    alles vervalt gewoon bij een 500E

Ik kijk er al naar uit.
    Kan ik eens mee rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
      Ik kijk er al naar uit.
      Kan ik eens mee rijden.
      testritje doen als je een advertentie ziet?

Comment

• ik heb ooit met rn in zijn 500 als passagier gereden
        heb daar nix van gemerkt :cool:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ik heb ooit met rn in zijn 500 als passagier gereden
          heb daar nix van gemerkt :cool:
          zien als compliment of niet = benz-lover of niet

Comment

• dik compliment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

Verschrikkelijk...

Comment

• Onze man uit Dessel staat weer op Kapaza. Wat hij allemaal heeft staan

Altijd een heerlijk zicht om daar voorbij te rijden !

Benzine
                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                Diesel
                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Die bornit W201 , daar sta ik zot van.
                  Bornit is toch zo een schoon kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                    Onze man uit Dessel staat weer op Kapaza. Wat hij allemaal heeft staan

http://nl.kapaza.be/li?ca=2_s&id=1217160&w=3
                    Idd, die 260E lijkt me zeer interessant!
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

Onze man uit Dessel staat weer op Kapaza. Wat hij allemaal heeft staan

http://nl.kapaza.be/li?ca=2_s&id=1217160&w=3
                      Is dat die waar we gestopt zijn? Zoekertje werkt al niet meer.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Gisteren eindelijk eens in een 200D kunnen meerijden (basisbasis wit, beige stof, wieldeksels, voor de rest geen enkele optie gezien, maar erg proper en nog geen 160.000 km ). En ik had zoiets veel trager verwacht, zelfs met 5 man in hield die zich nog heel moedig voor dat vermogen, we zijn wel niet hoger dan 70 gedaan maar toch respect. Qua stationair draaien klinkt dat bijna hetzelfde als mijn 2.5D, maar je voelt toch nog wel dat de 124 een klasse hoger is dan de 201 hoewel die niet veel moet onderdoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Gisteren eindelijk eens in een 200D kunnen meerijden (basisbasis wit, beige stof, wieldeksels, voor de rest geen enkele optie gezien, maar erg proper en nog geen 160.000 km ). En ik had zoiets veel trager verwacht, zelfs met 5 man in hield die zich nog heel moedig voor dat vermogen, we zijn wel niet hoger dan 70 gedaan maar toch respect. Qua stationair draaien klinkt dat bijna hetzelfde als mijn 2.5D, maar je voelt toch nog wel dat de 124 een klasse hoger is dan de 201 hoewel die niet veel moet onderdoen
                          Een 200D is goed en snel in het dagelijkse verkeer ! Niemand wil mij nooit geloven ... maar toch is het zo !
                          Benzine

Diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wv. Bekijk Berichten
                            niemand wil mij nooit geloven ... Maar toch is het zo ! :d
                            :d :d :d

Comment

Een 200D is goed en snel in het dagelijkse verkeer ! Niemand wil mij nooit geloven ... maar toch is het zo !
                              Ik geloof het, maar je moet geduld hebben.

En nu serieus: naar mijn 'ervaring' is een 200D zeker goed genoeg om mee in het dagelijkse verkeer rond te rijden en stil te staan op de ring van Antwerpen.
                              Kick je op stoplichtsprintjes dan zou ik eerder op een racefiets mikken.

Edith zegt trouwens dat JN himself een 200D zelfs zou zien zitten als daily.
                              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                              1990 Volvo 344
                              1991 Mercedes W124 230CE
                              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                              1980 Volkswagen Derby CLS
                              1990 Mercedes W124 230CE
                              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                                Die bornit W201 , daar sta ik zot van.
                                Bornit is toch zo een schoon kleur
                                op die S280 is het minder

Comment

auto's mogen niet op het fietspad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Verschrikkelijk...
                                    bwa, zolang het over de oceaan gebeurt ...

Comment

Gisteren eindelijk eens in een 200D kunnen meerijden (basisbasis wit, beige stof, wieldeksels, voor de rest geen enkele optie gezien, maar erg proper en nog geen 160.000 km ). En ik had zoiets veel trager verwacht, zelfs met 5 man in hield die zich nog heel moedig voor dat vermogen, we zijn wel niet hoger dan 70 gedaan maar toch respect. Qua stationair draaien klinkt dat bijna hetzelfde als mijn 2.5D, maar je voelt toch nog wel dat de 124 een klasse hoger is dan de 201 hoewel die niet veel moet onderdoen
                                      Heb jij mij vorig jaar met de ardennenrit geen compli gegeven omdat je mij amper kon bijhouden met je 190 2.5?!

Comment

Ik kan me voorstellen dat het zeker volstaat voor rustige ritten op kleinere wegen of tegen constante snelheid op de autostrade maar je moet toch trappen om mooi aan te sluiten op het huidige verkeer, dat ik heb ik al met de mijne zelfs. Als je de baan voor je alleen hebt is dat allemaal goed genoeg
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                                        Heb jij mij vorig jaar met de ardennenrit geen compli gegeven omdat je mij amper kon bijhouden met je 190 2.5?!
                                        Ik moest inderdaad serieus trappen met momenten, maar dat had vooral met jouw ballen en bochten te maken denk ik + kennis van auto, ik had de mijne toen nog niet lang. Maar ik heb op een meeting eens met de V70 achter Eberhart gereden en dan moest ik soms toch ook meer doorduwen dan ik verwachtte, die oude diesels zijn gewoon érg soepel

Comment

Ik kan me voorstellen dat het zeker volstaat voor rustige ritten op kleinere wegen of tegen constante snelheid op de autostrade maar je moet toch trappen om mooi aan te sluiten op het huidige verkeer
                                          Pff als het druk is en ik hou het verkeer tegen omdat ik trager optrek, dan trek ik mij dat niet aan, ze moeten maar geluld hebben ik waarschuw de mensen met mijn 200D op de kofferklep Gert1 niet !
                                          Benzine

Diesel

Comment

Working...
                                          X