Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pff als het druk is en ik hou het verkeer tegen omdat ik trager optrek, dan trek ik mij dat niet aan, ze moeten maar geluld hebben ik waarschuw de mensen met mijn 200D op de kofferklep Gert1 niet !
Pff als het druk is en ik hou het verkeer tegen omdat ik trager optrek, dan trek ik mij dat niet aan, ze moeten maar geluld hebben ik waarschuw de mensen met mijn 200D op de kofferklep Gert1 niet !
Ik hou enkel wat op als m'n slee nog koud staat, warm kan ik meestal redelijk goed mee maar dan moet ik me toch af en toe wat forceren (veel gas en schakelen bij 3000 rpm).
Ik hou enkel wat op als m'n slee nog koud staat, warm kan ik meestal redelijk goed mee maar dan moet ik me toch af en toe wat forceren (veel gas en schakelen bij 3000 rpm).
Schakel jij bij 3000 rpm al? Dan begint die pas te trekken ...
Forceren is bij mij de versnelling volledig uitrijden.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Schakel jij bij 3000 rpm al? Dan begint die pas te trekken ...
Forceren is bij mij de versnelling volledig uitrijden.
Vanaf 2500 rpm vind ik het niet meer chill rijden en om echt mooi mee te zijn vanuit 0 moet ik toch meer toeren maken. Als er geen verkeer is en ik rij relax is dat vaak op 2000 toeren schakelen. Als hij warm staat gaat hij wel vaak naar 4000 rpm+ het is gewoon te leuk Het leukste is in 2de of eerste 3000 rpm aanhouden en dan plots planken, de gasrespons en de oppak dan is heerlijk
Hoe rij jij met de 190D, want naar het schijnt ga jij daar echt wel snel mee?
Ik rij meestal op de vlaamse wegen rustig ... daarmee wil ik zeggen dat ik op de 40km/h meestal in 3de zit en vanaf 60-70km/h in 4de... rustig cruisen en genieten tijdens het drukke verkeer
Op de bochtige eifelwegen durf ik wel een wat meer planken en de hoge (max) toeren op te zoeken ... de sound van een 200D (voor een diesel)
Als je zowat sportiever rijdt met een 200D verschiet je er ook van dat het kwa traagheid serieus goed meevalt... en nu denk iedereen weer, WV. is aant zagen
Ik rij meestal op de vlaamse wegen rustig ... daarmee wil ik zeggen dat ik op de 40km/h meestal in 3de zit en vanaf 60-70km/h in 4de... rustig cruisen en genieten tijdens het drukke verkeer
Op de bochtige eifelwegen durf ik wel een wat meer planken en de hoge (max) toeren op te zoeken ... de sound van een 200D (voor een diesel)
Als je zowat sportiever rijdt met een 200D verschiet je er ook van dat het kwa traagheid serieus goed meevalt... en nu denk iedereen weer, WV. is aant zagen
steek er gewoon al een 250 in en je piept al anders en vraagt je af waarom je ooit zitten zeveren hebt over de korte termijn prestaties van een 200.
Als hij warm staat gaat hij wel vaak naar 4000 rpm+ het is gewoon te leuk Het leukste is in 2de of eerste 3000 rpm aanhouden en dan plots planken, de gasrespons en de oppak dan is heerlijk
Hoe rij jij met de 190D, want naar het schijnt ga jij daar echt wel snel mee?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
uhm ... Ian ... Dat is nu eens effectief post-'93 mopfl II. witte pinkers zijn op deze dan weer normaal....
Post 93 dinges of niet, blijft lelijk, want de achterste lichten bevatten ook nog oranje pinkers.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment