Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als we ori denken, dan is het simpel: geen 124 van na '93 voor mij.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Die staat al LAAAAANG niet meer zo, en heeft misschien een weekje zo gestaan (die lichten althans). Was om te testen hoe het eruitzag. Maar ik vond het zelf ook spuuglelijk. Die velgen trekken op op niets, maar heb ze gratis gekregen, net als die lichten. Ik had gehoopt dat een johnny die lichten wel cool ging vinden. Als de Polo verkocht is, geef ik ze gratis mee (lees: stiekem in de koffer leggen ).
Om die lelijke achterlichten snel te vergeten en om niet off-topic te gaan ...
Jij begon erover.
De zetels worden iedere maand behandeld ... voor de rest wordt het interieur om de 2 maanden eens stofvrij gemaakt en de matten worden om het half jaar eens uitgeklopt al zou dat wel wat meer mogen...
Kmoet mij ook eens aanleren tijdens het werk, om mijn veiligheidsschoenen vol modder uit te doen voor het instappen en men gewone schoenen aan te doen
De zetels vind ik vooral knap, die zijn me toch bijgebleven toen ik eens een ritje mocht maken met de 200D.
(en de ster van voor op de motorkap , het gaf me een "heer en meester van de weg" gevoel)
Comment