Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtenbobo kende toch een Hollander die het op zijn 260E geplaatst heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenLelijk, maar speciaal wel.
Ian beetje pesten (tegen beter weten in):
http://nl.kapaza.be/limburg/mercedes...--65227498.htm
Staat wel niet bij wat voor motorisatie het is. Wel zalig met dat bruin interieur.
Vandaag ook een T tegengekomen, met gelijkaardige brede velgen (was al rijdend dus weet niet of het dezelfde waren).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDa's just. Was volgens mij niet eens zo gek duur.
Ik zal je een pm sturen met de contactgegevens van de goede man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeeft iemand trouwens ervaring met cruise control nabouwen op een W124? Da's het enige wat ik mis.
Hier ook interesse!
Comment
-
En nog eentje met interesse!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenJe kan een Webasto-setje inbouwen en de juiste hendel kopen en klaar.
Van webasto vind ik geen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
Comment
-
Last edited by djenne00; 08/06/2012, 15:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
Het erin steken is een deel van je hobby toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenMaat van mij heeft dat gedaan. Werkt goed.
Het erin steken is een deel van je hobby toch?
Deel van je hobby, inderdaad, maar het is ook mijn dagelijkse auto en het al oude cliché, nl. de tijd ontbreekt mij een beetje.
Maar als ik mij positief instel....wie weet
Mah, het opzoekingswerk vind ik soms de helft van het amusement aan auto's. Komt het er niet van, dan heb ik toch weer wat theorie.
Als ik alle kleine beetjes stapel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie hollander is een belg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtenbobo kende toch een Hollander die het op zijn 260E geplaatst heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhier even, maar dat ging niet over jan
Comment
Comment